Vraag

Bloed na het vingeren

  • 25 January 2020
  • 9 reacties
  • 9833 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik heb dus een probleem. Vandaag heb ik mezelf voor het eerst gevingerd en toen ik klaar was zat mn hele vinger onder het bloed. Maar wat moet ik nu doen?? Ik wil niet dat mijn ouders denken dat ik voor t eerst ongeteld ben geworden want het is wss van het vingeren. Hoe kan ik dit voor ze verbergen?


9 reacties

Hoi

 

Het lijkt me erg toevallig dat je eerste menstruatie samen zou vallen met de eerste keer dat je vingert. Vermoedelijk komt het bloed inderdaad door het vingeren. Is dat het geval zal het bloeden waarschijnlijk snel ophouden, en zijn je zorgen over. 

 

Heb je pijn? Als je vermoed jezelf bezeert te hebben, ga je best eens langs bij de huisarts. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Misschien is het bloed wel gewoon omdat je de eerste keer gevingerd hebt, zou het niet weten. Als je nog eens vingert en je begint weer te bloeden zou ik hier toch eens over praten met je moeder of vader en dan naar de dokter gaan. Je ouders zullen dat niet erg vinden ofzo, ze zullen juist blij zijn dat je het hen verteld, zodat het opgelost kan worden.

Groetjes en succes ermee!

 

Thanks voor de reacties! Maar het is al gestopt.. alleen is mijn afscheiding nu nog een beetje doorzichtig met n kleurtje beetje geel maar daar valt mee te leven. Ik heb een inlegkruisje ingedaan

Ehm ik trek mijn woorden terug. Mn afschijding blijft een beetje rood en ik voel een beetje pijn in mn vagina zegmaar... een ding weet ik zeker. Ik zeg het niet tegen mijn ouders!

Reputatie 1
Badge +1

Tegen je ouder zeggen je kan er misschien ooit spijt  van krijgen en dan ben je heel verdrietig echt doen plzzz

Blijf voor de zekerheid maar inlegkruisjes gebruiken. Misschien ben je toch voor het eerst ongesteld geworden, of is de wonde weer opengegaan. 

 

Zou je alleen naar de huisarts durven? Dat hoeft niet per se meteen. Ik raad je aan om nog drie dagen af te wachten, en bij geen verbetering een arts op te zoeken. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hey! 
ik ben 14 en mijn vriend heeft me vandaag gevingert…

het ging best wel diep en met 4 vingers

ik zei niks ookal deed het best wel pijn 

ik heb nu bloed en maak me zorgen…. 
zelf denk ik dat zijn nagel een wondje heeft gemaakt en dit zou de oorzaak kunnen zijn..

heeft iemand hier ook last van alsjeblieft reageer hierop.

 

Miss dat je wss ongesteld bent geworden en hierdoor je bloed hebt gekregen. Ga gewoon op een rustig moment dit met je ouders bespreken ze zullen jou heus wel begrijpen

Reputatie 1
Badge +1

@Xoxogossipgirl heyy! echt heel vervelend voor je! je zou ff op de site van een huisarts kunnen kijken of de huisarts bellen die kun je zelf bellen bij het spreekuur als je da durft want ik durf dat nooit haha😂 maar ja je kan ook gewoon tegen je moeder/vader zeggen dat je bloed in je onderbroek vond of het beste is om gewoon eerlijk te zijn want iedereen heeft of gaat wel eens mastruberen en is iets heel gewoon maar de keus ligt bij jou! lees andere reacties want daar staan goeie tips  bij zzag ik

 

hoop dat het binnekort beter gaat❤️

onnodige quotes verwijderd

Reageer