Skip to main content
Vraag

Bloed na eerste keer, vond ze het wel lekker?

• June 13, 2025
  • 5 reacties
  • 690 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

Ik heb vorige week voor het eerst met mijn vriendin seks gehad. Ik ben zelf 17 en zij 16, het ging gewoon goed maar er kwam een beetje bloed uit haar. Ik vroeg of alles geen pijn deed maar ze zei dat ze het juist erg lekker vond. Ik twijfel of ik haar wel moet geloven en of ze het wel echt lekker vond, ik wil niet dat ik haar slecht heb laten voelen op dat moment en ben een beetje bang. Wat moet ik doen? Of heeft ze wel gelijk?

5 reacties

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

hallo

een vriend van iemand die ik ken, had hetzelfde probleem, ze gingen voor de eerste keer seks hebben, en dat meisje begon opeens te bloeden. omdat ik dit nu voor de 2e keer hoor, kan het mss (gwn een hypothese) zijn dat dat het maagdenvlies is dat wordt doorbroken. dan is dat mss een dikker ‘velletje’ en dat dat dan bloedt omda je het met je penis doorboort zegmaar. 

mss kan dit helpen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 14, 2025

@anoniempjee xx  Dankje, ik hoop dat dit dan zo is en dat ik haar niet slecht heb laten voelen. Zit er namelijk wel best mee

Forum|alt.badge.img+1

praat gewoon eens rustig met haar erover als ze zegt dat ze het lekker vond en ze wil nog eens seks hebben dan betekent dat denk ik dat ze het wel fijn vond anders zou ze het je wel zeggen en waarschijnlijk geen seks meer willen maar als ze dat niet doet vertrouwt ze je ook wel dus maak je niet te veel zorgen stel haar op haar gemak en blijf eerlijk tegen elkaar dan komt het wel goed

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Als zij dta Zeg zou ik haar geloofen 

• June 17, 2025

Maak je geen zorgen. Het is normaal dat er bloed komt bij de eerste keren (als ze geen pijn heeft)

de reden hiervoor is dat de Vagina nog niet gewend is. Het gaat vanzelf weg als ze gewend er aan is.

Tip : dat ze gaat mastruberem met iets groot bijv een haar borstel etc.