Skip to main content
Halloo,



Afgelopen week zag ik na het aftrekken dat er een klein beetje bloed in mijn sperma zat. Ik schrok hier natuurlijk van en googlede in paniek allerlei websites af. Op de meeste sites werd aangegeven dat het niet ernstig was, en dat het vanzelf weer over zou gaan.



Er werd gezegd dat het pas ernstig is wanneer er ook klachten bij zouden komen zoals


  • pijn tijdens het plassen
  • pijn tijdens het klaarklomen
  • bloed in de urine

Deze klachten heb ik niet, en het gebeurde voor het eerst de dag nadat ik met mijn vriendin best wel wild gedroogneukt had. Ik denk dat daar de oorzaak ligt.



Het is nu een week later, en gisteren kwam bij het klaarkomen meer bloed vrij dan de eerste keer, maar weer geen pijn.



Wat nu? De komende weken niet masturberen en hopen dat het overgaat? Huisarts?



Groetjes,

GemiddeldeJongen (17)
Het kan niets betekenend zijn maar misschien is het ernstig omdat



een trauma aan de plasbuis, eventueel in combinatie met een seksuele activiteit;

- een prostaatontsteking met of zonder ontsteking van de zaadblaasjes;

- seksueel overdraagbare aandoeningen (soa’s) zoals chlamydia, gonorroe, herpes;

- stoornissen in de bloedstolling of behandeling met antistollingsmiddelen.

Zelden ligt een prostaattumor



Dus best ga eens bij je arts langs want het kan een ontsteking zijn maar voor hetzelfde geld een SOA of erger een tumor en ik denk trauma van de plasbuis door seks als je zei dat je die had maar 1 week nog steeds bloed is wat het twijfelachtig maakt en ik ben geen arts om te kunnen zeggen ja je hebt dat. Wees niet beschaamd want je sperma zorgt dat er kindjes komen en is er iets ernstigs het beste dat ze je kunnen helpen zonder je de kans loopt onvruchtbaar te worden.

ik oooooook!!!!!!!!!


Dan moet je naar de huisarts @blyat 


Reageer