Vraag

Bloed aan pen na masturberen

  • 24 July 2022
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, dit is anoniem ik heb laatst een pen gebruikt om te masturberen en later zat er bloed aan betekent dit dat mijn maagdenvlies is gescheurd ? Ik was ook ongesteld toen ik dit deed alleen was het heel anders dan menstruatiebloed, maar mijn belangrijkste vraag is kan je hier zwanger van worden en ben ik nog maagd ?


2 reacties

Badge

Hoi!

Ik ben een jongen en zover ik verstand heb van vaginas ga ik proberen dit te beantwoorden :)

ten eerste denk ik dat je jezelf niet zorgen hoeft te maken, een pen richt namelijk geen schade aan tot je vagina, als het een passer was misschien wel.

daarnaast hoef je ook niet bang te zijn dat je zwanger bent, je kan alleen zwanger raken door sperma (niet door voorvocht) en je bent pas ontmaagd als je met een jongen seks hebt gehad.

 

ik hoop dat dit heeft geholpen!

 

groetjes!

Reputatie 2
Badge +1

 

Hoi @sirquandaledingle 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Het is geen goed idee om iets anders in de vagina te doen dan vingers of een seksspeeltje. Andere dingen zoals een pen kunnen degelijk wel schade veroorzaken of vast blijven zitten. 

 

Groetjes,
Sascha | De Kindertelefoon

 

Reageer