Bizarre fetish

  • 26 July 2019
  • 8 reacties
  • 906 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 14 jaar en heb echt een bizarre fetish.
Ik wordt geil van pakken (zoals overhemd, stropdas en vlinderstrikje). Vooral van het overhemd. Die kraag voelt gewoon lekker strak in mijn nek en ook bij je polsen zitten het strak. Het is zelfs zo erg dat ik moeilijk klaarkom als ik geen overhemd aan heb of er niet aan denk.
Ben ik de enige die dit heeft of zijn er meer mensen met hetzelfde of een soortgelijke fetish

8 reacties

Ik niet, maar er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn.
Hoi

Je wordt opgewonden van overhemden, stropdassen, etc. Je omschrijft dit als een bizarre fetish, terwijl het in mijn oren klinkt als iets dat ik vaker hoor. Wat je vertelt, doet me een beetje denken aan het 'mannen in uniform'-ideaal. Je weet wel, hoe sommigen vrijwel flauwvallen als er een knappe politieagent of stoere soldaat in uniform voor hen verschijnt.

Ik vermoed dat er zeker mensen zijn met een soortgelijke fetish. Velen zullen er niet over praten, waardoor je je weleens alleen kan voelen, maar je bent vast niet de enige hierin.

Groetjes
Kenshin
Ik ben een van degene die mensen in pakken knap vinden🙈😂😜
Badge

Beste,

ik wordt ook opgewonden van vrouwen in pak met stropdas, 👍

Ik heb hetzelfde gegeven, ik draag hemden in combinatie met polo truien en voel me dan ook enorm geil en opgewonden. Als ik een meisje tegen kom in dezelfde kledij word ik helemaal gek. Ik durfde er eerst met niemand over praten, super dat ik dit forum tegen kwam. Op school plagen ze me vaak dat ik altijd deftig gekleed verschijn maar de meisjes in mijn klas zijn wel grote fan dus deftige hemden onder een polo trui hebben serieuze aantrekking. Ook draag ik enkel "deftige business style" hemden (effen blauw, ruiten, houndstooth, check). Super mooi en enorm hot🙂.

Hi zo raar is dat niet. Ik heb zelf iets met jongens in korte broek met opgetrokken kniesokken en  polsbandjes bij jongens. En verzorgde handen vind ik ook mooi. En een houding, als een jongen met de handen op de rug staat.  Eerst vond ik dat ook vreemd van mezelf. Maar  iedereen heeft denk ik wel  zulke voorkeurtjes. 

Sjammetje xxxx

Badge

Hoi, ik ben ook gek op hemden. Ik draag deze dagelijks en word ook erg geil van. Ik draag ze altijd met een deftige broek en een mooie trui met knoopjes (cardigan of polo trui). Zit mooi, sexy en de meisjes in de klas zien me graag komen. Zeker geen rare fetish, het is eigenlijk  erg aanvaardbaar. Ook draag ik enkel deftige zakenhemden, liefst licht blauw met ruitjes, effen kleur of kleine details. Maken het nog meer af en sexy.

Reputatie 7
Badge +7

Dit is alles behalve bizar haha, dit is een best bekende kink/fetish eigenlijk

Reageer