Vraag

Bisexueel

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een jongen van 13 en ik vraag me af of ik bisexueel ben. Er zit een jongen in mijn klas die ik erg mooi vind maar ik heb ook al eens verkering gehad met een meisje.

Hebben jullie tips hoe ik erachter kan komen dat ik bisexueel ben en hoe ik dit aan mijn ouders moet vertellen.


5 reacties

Nou ik zelf heb ook al is verkering gehad met een meisje maar ik voel me ook aangetrokken door jongens kijk iemand mooi vinden is heel normaal maar kijk of je ook echt gevoelens zou hebben voor een jongen

Hoi

 

Naarmate je ouder wordt, zal je meer duidelijkheid voelen rond je geaardheid. Wie weet ontwikkel je vroeg of laat gevoelens voor een jongen, of misschien alweer voor een meisje. Kan allemaal, en is allemaal even prima. Probeer er met een vrije geest in te staan, zodat je open staat voor deze gevoelens. 

 

Als je het spannend vindt om dit onderwerp met je ouders te bespreken, zou je kunnen beginnen met biseksualiteit in het algemeen aan te kaarten. Op die manier kan je kijken hoe je ouders daarop reageren. Gaat het gesprek goed, zou je eraan kunnen toevoegen dat je soms denkt biseksueel te zijn. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hallo.

 

Ik heb al een topic gemaakt waarin ik zeg dat ik bi ben en het niet aan mijn ouders durfde te vertellen.

Dat heb ik gedaan, en ze hebben er niets tegen maar toen ik zij dat ik bi ben, zeiden ze dat dat niet zo is. Maar dat is wel zo. Wat moet ik doen?

Reputatie 2
Badge +1

Hee

vervelend dat je ouders dat zeggen

miss hadden ze het niet verwacht ofzo… je kan nog even wachten en het er op een later moment nog een keer met ze over hebben als je dat zou willen, dan hebben hun er ook nog even de tijd voor gehad om er over na te denken en het te laten bezinken.

En als je ouders nogsteeds zeggen dat het niet zo is moet je het misschien maar laten, jij weet zelf het beste hoe je je voelt en wat je voelt dat kunnen hun niet voor jou doen

blijf gewoon jezelf 🤗

 

joeeee 👋

Reputatie 1
Badge +2

Ik had precies hetzelfde toen ik 11 was! ik zit nu in de pubereit (13) en ik val nu 100% op meisjes!

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefooon i.v.m. overzichtelijkheid forum

Reageer