Beantwoord
Bisexueel
Hey ik denk dat ik bisexueel ben maar ik ben er nog niet zo zeker van. Hebben jullie tips hoe ik er achter kan komen en n hoe ik het aan mijn ouders kan vertellen
Beste antwoord door Anonymous
Hoi!
Hier een linkje naar een topic van enkele dagen geleden met dezelfde vraag als jou.
Om het aan je ouders te vertellen heb je verschillende opties, het hangt er een beetje van af hoe jij en je ouders zijn.
Je kan het hen gewoon zomaar vertellen, maar dat lijkt me niet zo simpel. Je kan het ook creatiever aanpakken, met bv. een brief, een liedje,.. of iets anders waarin je dit kenbaar maakt.
Wat inspiratie kan je krijgen in dit filmpje.
Je kan ook wachten tot wanneer je echt verliefd bent op iemand en het naar aanleiding daarvan vertellen ana je ouders.
Groetjes
Lot
Bekijk origineelHier een linkje naar een topic van enkele dagen geleden met dezelfde vraag als jou.
Om het aan je ouders te vertellen heb je verschillende opties, het hangt er een beetje van af hoe jij en je ouders zijn.
Je kan het hen gewoon zomaar vertellen, maar dat lijkt me niet zo simpel. Je kan het ook creatiever aanpakken, met bv. een brief, een liedje,.. of iets anders waarin je dit kenbaar maakt.
Wat inspiratie kan je krijgen in dit filmpje.
Je kan ook wachten tot wanneer je echt verliefd bent op iemand en het naar aanleiding daarvan vertellen ana je ouders.
Groetjes
Lot
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.