Vraag

Biseksueel

  • 29 November 2018
  • 11 reacties
  • 336 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hey,
Ik vraag me af of ik misschien biseksueel ben. Hoe kan je daar achter komen?

11 reacties

Hoi op deze link vindt je meer over biseksueel Hier
Succes😘
Hey

De enige manier om er achter te komen of je biseksueel bent is door verliefd te worden 😉.
Seksualiteit ontdekken is soms echt niet gemakkelijk, en doordat tijdens de puberteit je hormonen en gevoelens op hol slaan kan je soms verwarrende gevoelens krijgen.
Wanneer je verliefd bent of bent geweest op zowel mensen van je eigen als van het andere geslacht, dan ben je biseksueel.
Er is niets in gedrag of uiterlijk dat iemand bi van iemand hetero kan onderscheiden, dus in jezelf op zoek gaan is echt de enige manier. Wanneer je je prins of prinses op het witte paard zal vinden, zal je ook meteen weten op wie je verliefd 'kan' worden.

groetjes
Lot
Reputatie 2
Badge +1
Hey @xLotx

Thanks, ik denk dat ik nu weet dat ik bi ben, want ik voel hetzelfde voor een vriendin als voor een jongen die ik een tijd geleden leuk vond. Ik ben nog niet helemaal zeker, maar dat komt wel!

Groetjes, Blue
heyyy,,,

aller eerst zou ik zeggen: laat maar komen. volg je hart. laat je door niemand tegen houden en doe waar je zin in hebt... natuurlijk niet te los gaan. maar wat ik eigenlijk wil zeggen is. probeer je zelf het niet op te leggen, het komt vanzelf en uit eindelijk word het duidelijk voor je zelf.

groetjes...

Jonathan
Reputatie 2
Badge +1
@Jonathanvt
@Blue789 eff vraagje... ben je een jongen of een meisje.
Reputatie 2
Badge +1
@Jonathanvt meisje😜
@Blue789 ik denk namelijk dat het bij meiden veel dichter bij elkaar zit. crush en vriendschap... daarom is het lastiger voor jullie om dat dan te bepalen. (heb samen met bestie hier een enquete over gehouden op haar school) jongens zijn hier veel minder direct mee. meiden die zijn altijd al heel close en elkaar aanraken, hand in hand enzovoorts en jongens veel minder. ik zou als ik jou was gewoon wachten tot de perfecte meid/jongen voorbij komt gewandeld (niet te lang wachten en je mag zelf ook rond wandelen 😉 )

liefs,

Jonathan
Reputatie 2
Badge +1
@Jonathanvt klopt inderdaad wel denk ik, thanks❤
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Hey ik ben zelf ook bi, ik ben er achter gekomen doordat ik evenveel naar jongens kijk zoals naar meiden en ik ben ooit een keer verliefd geweest op en meisje en op een jongen. Ik durf het alleen niet te vertellen tegen mijn ouders dus ik heb dit als mijn achtergrond gedaan. Dat is ook gelijk ee tip voor als je weet dat je bi ben dat je dit ook als achtergrond zou kunnen doen

 

Xxx bentley (ik ben een meisje) 

 

Reputatie 3
Badge +3

ik kwam er een keer achter op een verjaardag ik was de hele dag met een meisje en ben zelf ook een meisje trouwens en het was zo leuk en gezzelig dat ik op de terug weg naar huis in de auto kriebels in mijn buik kreeg toen ik aan haar dacht en nu heb ik het geaccepteerd alleen ik weet het nog niet helemaal zeker dus ik heb een beetje hetzelfde probleem 

Reageer