Vraag

biseksueel of niet?

  • 16 July 2020
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Heyy

 

De laatste tijd ben ik aan het twijfelen over mijn seksualiteit en heb een beetje struggles ermee.

Ik val op een meisje maar ook op jongens. Ik heb geen probleem met uit de kast de komen voor anderen maar enkel voor mezelf. Ik had een hele toekomst uitgestippeld dat ik met een man ga trouwen en de “perfecte” familie vorm met kindjes enzo. Ik zou dit nog steeds willen, maar weet dus niet goed ofdat ik het ben of niet..

Mijn ouders hebben denk ik al wel een vermoeden want laatst zeiden ze in een restaurant als ik bi ben dat ik het moet zeggen en dat ik gewoon dezelfde persoon voor hun blijf. 
 

help me alsjeblieft ://


3 reacties

Wacht lekker af wat er op je pad komt. Het perfecte gezin is nog zo ver weg. Laat het nu gewoon eens gebeuren. Al wordt je verliefd op een meisje, prima, probeer dat eens. Wordt je verliefd op een jongen, ook prima, kijk of dat bevalt.

 

Niet te erg over piekeren, lekker laten gebeuren en kijken wat er uit voort komt.

 

Groetjess:kissing_heart:

Hey,

Ik zou het ook gewoon wat tijd geven om te wennen aan het idee. Jij hebt een hele toekomst voor je uitgestippeld en dat beeld verandert nu dus het is niet raar dat je daar even aan moet wennen. Je schrijft dat je op meisjes en jongens valt dus ik ga er hier even vanuit dat je dat zeker weet btw. Je moet je realiseren dat je met 2 meisjes net zo goed een perfect gezin kunt krijgen(misschien nog wel beter)

Hopelijk heb je hier wat aan!

Reputatie 1
Badge

Het perfecte gezin kan ook met 2 vrouwen of 2 mannen. Maak je geen zorgen, alles kan gebeuren en geniet van wat er komt. Als je verliefd word op een vrouw dan is dat liefde, die liefde is niet anders dan als je verliefd word op een man. En je kan ook trouwen met een vrouw en bijvoorbeeld kinderen adopteren. Je bent niet anders als je als vrouw op vrouw valt. 

no worries

Reageer