Skip to main content

biseksueel?

Pandamagic
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

ik ben er dus bijna zeker van dat ik biseksueel ben. Ik zit in de brugklas en heb weleens dromen gehad over jongens maar ook over meiden. Ik zie weleens een meisje lopen in de gangen en dan heb ik zo’n fijn gevoel. Het probleem is dat ik niks over haar weet: ik weet haar naam niet, haar klas, of ze bi of lesbian is..  mijn vraag is hoe kom je erachter of iemand bi is en hoe ga je ermee om?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 66 reacties
  • 29 maart 2025

Hee! 

Ik heb eerst wel een paar vriendjes gehad. Was er alleen supersnel op uitgekeken. Toen werd ik ineens door een vriendin gezoend op een feestje. Ik was super in de war. Vond haar altijd echt al wel knap. Super vrouwelijk al. Pas door die zoen begon ik gevoelens te krijgen als verliefd zijn. We hebben nu een relatie en ik ben voor het eerst niet uitgekeken op iemand. Ik denk dus dat ik lesbisch ben kijk ook niet meer naar jongens. Ik kan me bij haar gewoon meisje voelen en vind het superleuk zo

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 31 maart 2025

Zelfde situatie hier haha !

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen