Vraag

bijzondere vragenlijst met dilemma's

  • 24 July 2022
  • 7 reacties
  • 764 Bekeken

Badge

1.  Jongen of meisje

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

3. Wat is je favoriete seks standje denk je?

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen?

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt.

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje)

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan?

8. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren?

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom:

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom:

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn?

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden.

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar.

 

 

Langer antwoord vragen:

13. Voor meiden en jongens: Hoevaak masturbeer je/vinger je? tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

14. Als je iemand had die alles bij je kon doen wat moest die gene doen bij je?

15. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

 

Onwijs bedankt voor het invullen, laat het weten als ik hem moet invullen.

 

 

 


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

1.  Jongen of meisje meisje 

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf d/e

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

3. Wat is je favoriete seks standje denk je?denk cowgirl 

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen?nu(15)

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt. Complimenten geven over mijn lichaam,  volwassen zijn

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje) gezicht, karakter 

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan? Ja omdat ze ik mijn zicht staan of om zeker te zijn dat ik ze niet ken.

8. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren?

Constant checken hoe het met mij gaat

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom: Gorte billen grote borsten veroorzaakt rugpijn 

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom:

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn?geen idee 

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden.

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar.gezicht

 

 

Langer antwoord vragen:

13. Voor meiden en jongens: Hoevaak masturbeer/vinger je? tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10 onregelmatig,

14. Als je iemand had die alles bij je kon doen wat moest die gene doen bij je? Mij de beste orgasme ooit geven 

15. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

 

Onwijs bedankt voor het invullen, laat het weten als ik hem moet invullen.

 

 

 

 

1.  Jongen of meisje meisje

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf draag sport bv 

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

3. Wat is je favoriete seks standje denk je?

heb nooit seks gehad 

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen?

wanneer ik voel dat ik er klaar voor ben 

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt. praten wat ik fijn vind en wat hij fijn vind 

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje) naar zijn uiterlijk 

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan?

heb nog nooit gekeken 

8. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren?

eerlijk en hemzelf zijn 

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom: heb ze allebei niet dus weet niet wat ik liever wil

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom:

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn? humor hebben en lief+ eerlijk zijn 

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden.

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar. Ik zie alleen jongens in kleding 

 

Langer antwoord vragen:

13. Voor meiden en jongens: Hoevaak masturbeer/vinger je 1 keer a 2 keer per dag 

14. Als je iemand had die alles bij je kon doen wat moest die gene doen bij je? weet ik niet 

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

Onwijs bedankt voor het invullen, laat het weten als ik hem moet invullen.

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +3

1.  Jongen of meisje jongen

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf 17cm

3. Wat is je favoriete seks standje denk je? cowgirl/doggy/69

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen? heb al seks gehad op m'n 15e, dat was zoals ik wilde

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt.

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje) uitstraling, lichaam en voornamelijk borsten :)

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan? ja ik vind het erg leuk om naar mensen te kijken, sowieso of je een bekende ziet maar ook kijk ik altijd naar borsten

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren? lief zijn, zorgzaam, spontaan, en een beetje gek!

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom:

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom: lastig… een grotere piemel hoeft niet perse, maar echt elke dag seks wordt na een paar maanden ook wel heftig, dus dan ga ik toch maar voor de 20cm grote piemel, zoveel scheelt het toch niet met nu

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn?

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden. uitstraling, borsten, billen

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar.

 

 

Langer antwoord vragen:

13. Voor meiden en jongens: Hoe vaak masturbeer je/vinger je? 5/6 keer per week

14. Als je iemand had die alles bij je kon doen wat moest die gene doen bij je? pff zoveel haha, bind me vast en ga me zo lang mogelijk pesten en niet klaar laten komen, totdat het echt niet meer te houden is voor me

Badge

Dankjewel iedereen voor het invullen!

Badge +1

1.  Jongen of meisje M

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf 85C

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

3. Wat is je favoriete seks standje denk je? Doggy

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen? Ik was 14

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt. Sowieso beffen en verder gewoon jezelf zijn en niet heel stoer gaan doen ofzo

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje) X

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan? Gewoon leuk om mensen te kijken

8. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren? Zichzelf zijn, aardig en spontaan en vooral humor

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom: Grote borsten, ik vind grote billen bij mij niet staan

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom:

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn? Zichzelf zijn en niet overdreven stoer zijn

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden.

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar. Ja, of ze verzorgd zijn en een leuke uitstraling hebben.

Badge

1.  Jongen of meisje jongen 

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf 18cm

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

3. Wat is je favoriete seks standje denk je? idk

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen? 18 anders kun je boete krijgen 

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt.

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje) gezicht breedte 

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan? ja borsten 

8. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren gwn heel aardig zijn

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom:

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom: elke dag seks z'n langues niet fijn je onderbroek 

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn?

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden. gezicht breedte doe je onbewust toch 

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar.

 

 

Langer antwoord vragen:

13. Voor meiden en jongens: Hoevaak masturbeer je/vinger je? tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10 5 keer per week 

14. Als je iemand had die alles bij je kon doen wat moest die gene doen bij je?  dingen uitproberen of ik het fijn vind bvb pijpen 

15. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

 

Onwijs bedankt voor het invullen, laat het weten als ik hem moet invullen.

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

1.  Jongen of meisje jongen

2.  Cupmaat/Penis lengte stijf 16 a 17 cm

tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

3. Wat is je favoriete seks standje denk je? gwn normaal

4. Vanaf hoe oud zou je seks willen?  16

5. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen absoluut doen tijdens de seks. En wat moet een jongen zoizo uitstralen waardoor jij een relatie wilt.NVT

6. Waar kijk je naar als je kijkt naar een (jongen-meisje) eerst naar hoe ze eruit ziet en daarna naar kont en tieten

7. Kijk je naar meisjes en of jongens in het zwembad zo ja hoezo en waar kijk je naar dan? ja gwn naar hun bikini en hun kont en tieten en hoe ze eruit zien

8. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

9. Wat kan iemand doen om je hart te veroveren? ze moet leuk zijn

Dilemma meiden: Of je hebt grote borsten of je hebt grote billen. EXTRA: leg uit waarom: ​​​​​​​NVT

Dilemma jongens: 20 centimeter penis of  elke dag seks. EXTRA: leg uit waarom: elke dag seks want mijn dollo is al bijna 20 cm en seks is leuk

10. VOOR MEIDEN: Wat moet een jongen doen om leuk te zijn?​​​​​​​NVT

11. VOOR JONGENS: Waar kijk je naar bij meiden.  lees 6

12. VOOR MEIDEN: Kijk je naar jongens zoja waarnaar.​​​​​​​NVT

 

 

Langer antwoord vragen:

13. Voor meiden en jongens: Hoevaak masturbeer je/vinger je? tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10 ja natuurlijk ongeveer 3 a 4 keer in de week

14. Als je iemand had die alles bij je kon doen wat moest die gene doen bij je? ​​​​​​​aftrekken. pijpen, neuken en zoenen

15. tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10

 

Onwijs bedankt voor het invullen, laat het weten als ik hem moet invullen.

 

 

 

 

Reageer