bijna No Nut November

  • 31 October 2022
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Morgen start No Nut November. Ik hoop dat iedereen het gaat halen.


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

veel geluk alv

Iedereen het beste

Ik doe ni eens mee 

Reputatie 2
Badge +1

ik ga het proberen. gaat me zoiezo nii lukken🤣

Sommige jongens die mee willen doen en het niet volhouden zo lang niet te mogen klaarkomen doen wel anaal vingeren. Als je zoveel dagen niet mag klaarkomen verzamelt zich steeds meer sperma en vocht in de prostaat en zaadleider en je lichaam wil dat eruit als het daar vol raakt.  Veel jongens worden met de dag geiler en hebben heele tijd een stijfe tot ze het niet meer kunnen houden en zich zelf moeten aftrekken tot ze komen of ze krijgen steeds natte dromen waardoor je af bent.

Er is een oplossing zonder klaar te hoeven komen. Als je anaal vingert en de prostaat voorzichtig maar stevig genoeg masseert (moet wel geen pijn doen) kun je het zaad er zo uit drukken zonder klaar te komen (melken). Het geeft flinke opluchting en je kunt er weer een paar dagen tegen aan zonder dat de geilheid echt ondragelijk word en het is ook echt niet normaal zalig gewoon om te doen. Een jongen in mn klas doet het vaak zegt hij en ik heb het laatst ook geprobeerd. Alleen uitkijken dat je niet klaar komt want door de prostaat massage kunnen sommige jongens ook hands free komen en keihard spuiten als je te ver gaat. Je moet dus op tijd even stoppen als je het gevoel krijgt dat je echt gaat spuiten.

Als je het goed doet druk je het sperma er zo uit (je pik hoeft niet eens stijf te zijn) en krijg je niet het echte gevoel van klaarkomen. Je lichaam maakt weer nieuwe sperma aan en je geilheid blijft bewaard. Het is gewoon tijdelijk even minder doordat het teveel aan zaad eruit is. Het is ook heel goed voor je zeggen ze en je prostaat en penis blijft gezond. 

Reageer