Vraag

bijna betrapt door buurvrouw

  • 21 April 2023
  • 5 reacties
  • 1118 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben dus vandaag alleen thuis en ik was met mezelf bezig en had de gordijnen dicht en zat op mijn moeders bed te masturberen ( slaapkamer van mijn moeder zit op beganegrond) en ik wilde naar de woonkamer. Ik had mijn penis zegmaar uit mijn broek als die helemaal omhoog zit en toen deed ik het gordijn een klein stukje open en zag ik mijn buurvrouw, ze zag me denk ik niet maar vond het best opwindend is dit normaal?

 


5 reacties

Ik denk dat het wel normaal is, maar ik ben geen jongen dus zeker weten doe ik het ook niet.

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat het wel normaal is, maar ik ben geen jongen dus zeker weten doe ik het ook niet.

Hoe zou jij reageren als je mijn buurvrouw was

 

Geen idee, ik denk dat ik zou denken oh die jongen heeft het vast naar zijn zin?

Badge

ik denk ook dat het normaal is eigenlijk. het is nameliijk best wel spannend dat maakt het opwindend. 

en als ik jouw buurvrouw was EN IK HAD HET GEZIEN

dan zou ik het misschien aan mijn man verteld of voor mij zelf gehouden en dan gewoon gedacht. masturberen is goed voor je het verkleind je kans voor een hartaanval door je hoge bloeddruk. of juist lage bloeddruk……

doei veel succes met masturberen

Reputatie 7
Badge +17

Dat opwindend vinden is wel normaal. Heel veel mensen vinden het ook geil om bijvoorbeeld de kans te hebben betrapt te worden.

En ook al had je buurvrouw je gezien, die weet ook wel dat de meeste jongens rukken dus die kijkt daar vast niet van op.

Rukken is gezond dus lekker mee doorgaan.

Reageer