Wat is jullie mening als er uit de ballen van een jongen veel sperma komt? 3 eetlepels produceer ik zo'n 9 -12 ml. Dat is heel veel, maar niet 3 eetlepels. gemiddeld is de eerste lading van een man 2 -6 ml . Jij gaat daar dik overheen
>Bij pijpen wil je alles doorklikken of niet? Waarom … Ik pijp niet, maar bef wel
>Is het geil om te zien als bij aftrekken veel sperma uit de penis stroomt of spuit? Of een afknapper waarom wel of niet.. Ik vind het wel cool als ik goed spuit
> Als je penetreert in de vagina zonder condoom en de vagina zit vol wit slijm als sperma. Is het fijn voor het meisje of jongen ook als de helft eruit gaat lekken! Waarom … Kijk ik heb het alleen nog met condoom gedaan
>Heeft iemand van de familie bv jouw pa bewijs van jouw zaadlozing bv condooms gevonden of een natte droom etc . Wat was de reactie? Nee
> Betrapt op masturberen op het moment of vlak na een orgasme dat er druppels zaad zichtbaar was .. vertel jouw verhaal Mijn zusje en een vriendinnetje hebben me eens gevonden toen ik me aftrok. gelukkig wisten ze nog niet wat ik aan het doen was en dat heb ik ook zo gelaten
Wat is jullie mening als er uit de ballen van een jongen veel sperma komt? 3 eetlepels produceer ik zo'n 9 -12 ml. Ik zo'n 2 eetlepels gemiddeld 6-8 ml. Wel eens in een maatbekertje gespoten
>Bij pijpen wil je alles doorklikken of niet? Waarom … Een meisje die me klaar pijpt moet ook mijn zaad slinken vind ik. Uitspugen vind ik not done.
>Is het geil om te zien als bij aftrekken veel sperma uit de penis stroomt of spuit? Of een afknapper waarom wel of niet.. Ik vind bij mezelf het geil heb zo'n 10 zaadstralen eruit stroomt uit de eikel. Lekker laten gaan mijn zaad.
> Als je penetreert in de vagina zonder condoom en de vagina zit vol wit slijm als sperma. Is het fijn voor het meisje of jongen ook als de helft eruit gaat lekken! Waarom … Zeket weten ik gebruik bijna nooit een condoom. Als je penis in de vagina zit en je gaat zaad pompen . Zij voelt het warme slijm spul in haar poesje en echt geil om te zien als het na een paar minuutjes eruit loopt. Sperma wordt meer vloeibaar na 5 minuutjes
>Heeft iemand van de familie bv jouw pa bewijs van jouw zaadlozing bv condooms gevonden of een natte droom etc . Wat was de reactie? Jazeker. Ik was 14 jaar en had seks met een meisje. Ik deed het gevulde condoom met op de wastafel toen ik ging douchen . Ik vergat het erna in de container voor plastic te doen . Mijn zusje van 12 jaar vond het en liet het mijn moeder zien .🤯Dat zei mijn ma tegen me dat ik het altijd direct in de afvalbak moest gooien en met een knoopje!
> Betrapt op masturberen op het moment of vlak na een orgasme dat er druppels zaad zichtbaar was .. vertel jouw verhaal . Op het moment bij het masturberen..dat ik voelde dat ik ging ejaculeren liep mijn pa binnen. Ik kon niet stoppen mijn body was ook aan het schokken tijdens het orgasme. Hij klapte in zijn handen dat is een goede ejaculatie zei die . Ik wou vragen of je zin hebt in een verse pannekoek die ik gebakken heb. Je zult nu wel honger hebben en moe zijn met een lach en een knipoogje .
Veel spuiten is echt lekker toch @Bareassboy14 @Player16. Ik las dat de gemiddelde man 2-6 ml spuit en dat iedereen die daar boven zit Hyperspermia heeft. Ik denk niet dat dat ernstig is, maar leuk om te weten. Het meest dat ik ooit gespoten heb was 13 ml en ik had toen ook een week niet afgetrokken en normaal is het bij mij 9-10 ml. Ik vang wel eens een lading op in een maatbekertje.