Vraag

bij vrienden slapen

  • 25 December 2023
  • 7 reacties
  • 1323 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik heb een probleem

Ik was onlangs bij vrienden gaan slapen en voor we gingen slapen lagen we nog even samen in bed gwn een beetje praten maar ik werd opeens heel geil en ik had zin om hun af te trekken en een beetje te spelen met elkaar maar ik ben niet gay ik ben hetero. Wa moet ik doen en is dit normaal


7 reacties

Reputatie 2
Badge

hey @HOEZETIKSPATIES  

het is zeker niet raar dat je dit had want ik weet niet hoe oud je bent maar als je in de puberteit zit dan is dit gewoon heel normaal en beetje nieuwsgierigheid. voor komen normaal en je hoeft je niet te schamen. 

ik hoop dat je antwoord op je vraag hebt gekregen  

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 14

Reputatie 2
Badge +1

En hoe zou ik het beste aan hun vragen of zei dit ook willen

Reputatie 7
Badge +5

En hoe zou ik het beste aan hun vragen of zei dit ook willen

@HOEZETIKSPATIES je zou kunnen beginnen om onder je dekens aan je eigen piemel te frunniken kijken hoe ze daarop reageren 

Reputatie 7
Badge +5

En hoe zou ik het beste aan hun vragen of zei dit ook willen

@HOEZETIKSPATIES ik zou het niet doen als je met meerdere bent tenzij je ze wel heel goed kent 1 op1 is denk ik beter. En misschien raar maar als je gaat denken hoe zou jij reageren als diezelfde vraag aan jouw gesteld zou worden wat zou je dan zeggen of doen?

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou het wel geil en leuk vinden als zei dat zouden vragen ik wil het echt is proberen maar ik ben bang als ik het vraag dat ze me raar gaan vinden

Reputatie 4
Badge +2

ik zou een soort van hints geven maarhet niet zeggen miss hebben ze het door ofzo of anders kan je het vragen en als ze nee of  ieww zeggen zeg dan dat andere vrrienden je appte dat je het moest vragen ofzo kijk dan wel een minuut van tevoren effe op je tellie kijken

 

hope this helps

Reageer