Skip to main content

Hey ik ben een jongen 14,5

Normaal als hij niet stijf is dan kan ik wel gewoon mijn eikel eruit halen maar als ik een stijve heb niet.

Hebben anderen dit ook en is dit erg?

Ja herkenbaar denk ik?


Ik zou het tegen je ouders vertellen (als je dat nog niet had gedaan) en daarna evt aan je huisarts. Ik had hetzelfde probleem en ben toen besneden. Ik denk dat dat bij jou ook het geval is


Hoi!

 

Je kan de voorhuid wel terug schuiven als je penis slap is, maar als je een erectie hebt lukt het niet. Dit komt veel voor en is iets wat je wel een beetje in de gaten moet houden.

Misschien kan je proberen om je voorhuid iedere dag een heel klein beetje verder te bewegen tijdens een erectie. Probeer dat bijvoorbeeld als je aan het douchen bent. Hieronder staan 2 linkjes met daarin veel informatie over hoe je je voorhuid veilig kan oprekken en meer.

 

https://nl.wikihow.com/Een-te-strakke-voorhuid-oprekken

https://www.allesoverseks.be/wat-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven

 

Heb je verder ook pijnklachten aan je penis? Als je pijn hebt of als je je zorgen maakt kan je inderdaad het best even naar de huisarts gaan zodat die je verder kan helpen. Een bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad en mag altijd!

De huisarts zal ook echt niet zomaar een operatie voor schrijven dus maak je daar geen zorgen om. Het kan zijn dat de huisarts je een hormoonzalfje mee geeft die je op je voorhuid moet smeren. Dat zalfje zorgt er voor dat de huid langzaam wat soepeler en zachter wordt. 

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Thx voor alle reacties

Het is wel zo dat ik als ik een erektie heb kan ik hem nogsteeds een beetje naar achter schuiven maar ongeveer halverwegen gaat het pijndoen en kan ik niet echt meer verder

 


op mijn 14e kon ik mn voorhuid ook niet volledig naar achter schuiven, je moet gewoon elke dag proberen en het gaat vanzelf steeds verder. als het blijft en het gaat pijn doen, zou ik wel met je ouders over hebben of naar huisarts gaan. Maar zou ik me nu niet druk over maken!


Reageer