Vraag

bi, iets anders of gewoon hetero

  • 20 November 2023
  • 8 reacties
  • 310 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar. Ik weet 100% zeker dat ik alleen verliefd kan worden op meisjes. Maar seksueel vind ik jongens en meiden geil. Ik heb het dan ook gedaan met beide geslachten, maar ik weet niet of er een naam voor dit is want ik vind het wel gwn geil om een jongen te neuken, maar voor een relatie niet. Help


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi, ik heb hetzelfde.  Misschien ben je bi-curious, volgens mij betekent dit dat je geïnteresseerd bent in seks met een jongen en een meisje, maar dat je niks voelt voor een relatie met een jongen.  Ik denk dat ik zelf ook bi-curious ben. Ik word soms geil van een jongen, en wil wel seks hebben met een jongen, maar ik hoef ook geen relatie. Het is ook niet raar dat je gevoelens hebt voor jongens, in de puberteit heb je dat nou eenmaal en volgens mij hebben meer jongens hier mee te maken.

Hoop dat je er iets aan hebt, maar een 'label' als dit is niet belangrijk, zolang je maar jezelf bent. 

Reputatie 2
Badge +2

Hey hoi

ik herken precies wat je hier zegt en heb precies het zelfde ik denk dat best normaals is ik val namelijk echt alleen op meiden maar vind jongens wel geil denk dat hier niet echt een bepaalde term voor is maar naar mijn mening hoeft dat ook niet 

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

Misschien dat deze reactie van @3costaboy kan helpen:

 

Badge

onnodige quote verwijderd

 

Ik snap wat je bedoelt je wilt een jongen aftrekken en pijpen maar niet mee samen zijn gwn eens genieten dat heb ik ook ik ben ook 100% hetero maar heb dit ook ik ben 16j

Reputatie 7
Badge +11

Il zit daar ook mee te worstelen:) Op dit moment denk ik dat ik bi demiromantisch ben. Ik van dus op jongens en meiden, maar ik moet een diepe emotionele bant hebben om romantische gevoelens te krijgen.

 Misschien ben je ook zoiets, maar je komt er vanzelf achter.

 

Liefs,

       M.

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb nog nooit iets voor een jongen gevoeld en ook nooitde behoefte gehad iets met een jongen te willen doen.  Ben heel gelukkig met mijn vriendin en weet ook al lang zeker dat ik dus alleen op meisjes val

Reputatie 7
Badge +9

Je hoeft niet persee een label te geven? Je kan ook gwn zeggen dat je jezelf bent.

Reputatie 5
Badge +4

Ik vind dat je gewoon op ménsen moet vallen , of dat nu een meisje of een jongen is moet bijzaak zijn . Ik heb al iets met een jongen gehad , nu al een tijdje gelukkig met mijn vriendin . Ik kan me aangetrokken voelen tot zowel meisjes als jongens , momenteel dus eerder door meiden maar geen idee of dat zo zal blijven .

Reageer