Ja dat is raar, zoek een vriendin of zoek online foto’s. Niet je zus dr spullen .
(woord weggehaald door de Kindertelefoon ivm forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.)
Heyy,
ik ben een jongen van 17 jaar. De laatste tijd als ik geil ben duik ik de kledingkast van mn zusje in, en pak dan haar bh’s om er mee te te rukken. Ook maak ik er foto’s van zodat ik het altijd terug kan kijken. Ze is 14 jaar en heeft cupmaat 75a. Is dit raar?
laat me weten
Dat van BH oké kan ik begrijpen doen meerdere mensen. Maar foto’s maken is niet normaal wat als ze erachter komt?
Ten eerste vind ik dat 17 en 14 een té groot verschil is maakt niet uit welke situatie,
Ten tweede vind ik dat dat erg raar is om te doen van je zusje???
Ten derde; je maakt toch geen foto’s van je zusje neem ik aan??? Foto’s van haar bh’s maken terwijl je ermee rukt is al apart maar van je zusje gaat écht te ver.
Zou jij willen dat jouw pa zou rukken met jouw onderbroeken of shirts? Nee toch? Daarom. Laat haar spullen met rust en vw die foto’s het is gewoon een beetje een aparte hobby en gaat gezeik veroorzaken als iemand er ooit achter komt.
Ieder op zijn eigen manier toch? Als jij dat leuk vind en jezelf daarmee vermaakt, moet je het lekker doen
@Jullieadviesaub ieder z’n eigen manier als het niet ten koste is van anderen. Dat is t nu wel. Dus nee, niet “lekker doen”
xx
Ik persoonlijk vind dit best wel vreemd want ze heeft wel haar privacy nodig en hoe ruk je met een bh? Maar opzich moet je het zelf weten
Ik vind het best apart om bij je zusje te doen
Luister ff goed oké? K snap da the dat mss geil vind maar ikzelf zou het niet fijn vinden als ik weet dat mijn broer zou rukken met m’n bh’s. Persoonlijk ja ik vind het een beetje apart. Maar probeer wat anders te zoeken als je geil bent, zoek op Google nr bh’s en koop desnoods zelf een bh uit ze winkel als je dat perse wilt.
HEEY IK WIL EVEN ZEGGEN DAT DIT VOOR JE ZUSJE HEEL VERVELEND IS. EEN BH HEB JE OP EEN BEPAALT MOMENT GEWOON NODIG IK SNAP VEST DAT JE HIEROP GEILT MAAR KOOP DAN EEN EIGEN BH EN KOM DAAROP KLAAR. BETER VOOR JE ZUSJE EN VOOR JEZELF!
Ik vind dit ook raar Klinkt alsof je dus kickt op haar borsten (die niet eens groot zijn, ik heb ook A)
Er zijn genoeg andere manieren om je op te winden! Google gewoon eens in een webshop op tiener bh. Beter voor jou en zeker voor je zusje!
Ik heb geen broer maar dit zou hij echt niet moeten doen.