Vraag

bh foto zus


Badge

Hoi ik wil heel graag een bh foto van mijn zus 23 hoe moet ik dat het beste sturen? 

iemand tips?  Of iemand ervaren? 


26 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Gadver-fk-damme.

 

zo iets hoor je niet te willen én niet te vragen. Als je t vraagt kan dat echt voor veel conflict zorgen in het gezin en dat niet alleen je komt gewoon over als een fk creep.

 

ook is ze volwassen dus k denk dat ze meer denkt van “wtf!!!” En zich niet meer fijn rond je gaat voelen of het gaat vertellen tegen je ouders.

 

 

gwn niet proberen gast zet het uit je hoofd en respectfully kijk miss voor iets zodat je je niet maar aangetrokken voelt tot je zus

 

xx

Reputatie 5
Badge +2

Uhm ALs ik mag vragen wrm prc van je zus?

Reputatie 7
Badge +14

Nou, dat lijkt me geen goed plan. BH foto's kun je vlgs mij plenty van internet afhalen. Van je zus echt waar?   Ik heb ook een zus van 23  en ik hou van haar en respecteer haar en vind haar geweldig, maar zulke dingen denk ik echt niet aan bij haar. Ze zal vast knap zijn maar als broertje heb ik echt een andere kijk op mijn zus.  Doe dit soort dingen maar niet !

Badge

@Hello1 
Doe even kalm man jezus 

Reputatie 6
Badge +3

je komt op het forum voor advies en meningen die heb je gekregen en iedereen die zegt dat je het wel moet doen is gewoon raar sorry maar incest hoort niet genormaliseerd te worden

 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 2 )

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou het als ik jou was niet doen maar ik ben niet jouw dus het is je eigen keuze

 

en @Hello1  doe even normaal zo ga je niet met mensen om hij vraagt alleen om advies en dan hoef je niet gelijk boos te reageren

Reputatie 6
Badge +3

@Annoniem793  womp womp

 

k doe nie boos k gaf hem gwn normaal advies eerst xx

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, 1 vraag naast wat ik al zei. Waarom wil je dit eigenlijk? Wat is de reden dat je die foto wilt?  Als die reden niet-seksueelzou zijn, en je er dan goede bedoelingen mee hebt, dan kun je het gewoon aan haar vragen toch? Ik blijf het heel apart vinden maar oké laten we er even van uit gaan dat je dit dan goed bedoeld. Waarom zou je dit willen ?

Tover

Badge

Eig gwn benieuwd hoe het er uit ziet bij haar meer niet 

Reputatie 6
Badge +1

Eejj jongen! Weet je ik denk dat jij helemaal niet gemeen of raar bent jij bent vooral nieuwsgierig hoe een Bh look is. Ik denk dat mensen wel zullen denken waarom bij jouw zus 🙂 you know dat klinkt al gauw alsof je meer wilt en denkt en bij je eigen zus kan dat echt niet. Weet jij ook wel 🙂 En jij bedoelt dat waarschijnlijk ook niet zo. Dat mensen een beetje boos zijn komt maybe door je profielnaam in de combinatie met je vraag, see?  Ik wil je geloven dat jij niet slecht bent hoor!  Dan komt mijn advies als jij gewoon puur nieuwsgierig bent naar hoe dat er uit ziet, gaan jullie nooit met de familie naar zee? Of zwemmen in een meer ofzo. Want dan heb je het gezien. En kun je daarna denken ik ga nu kijken naar een leuk meisje waar ik verliefd op kan worden 😍 en dan daar fotoos maken van jullie samen in allerlei kleren of bad kleren! En lol hebben samen. Ik gun je dat en dan is alles okey!  

Doby 

Reputatie 3
Badge +1

Gadver-fk-damme.

@Annoniem793  womp womp

 

k doe nie boos k gaf hem gwn normaal advies eerst xx

Dit noem ik geen normaal advies wat je geeft dit is eerder een soort pestgedrag en hoe raar je zijn bericht ook vind je hoeft echt niet te schelden

Reputatie 6
Badge +3

 Heb helemaal niet gescholden en mijn advies was gewoon normaal, heb daarna alleen minder kalm gedaan zodat hij ziet wat echt “niet rustig” is :)

 

geen pest gedrag als k aangeef dat iets gewoon niet oké is en dat zij hem sws snitcht xx

 

als dit al pesten is ga je t zwaar krijgen 

 

xx

Reputatie 5
Badge +2

Eig gwn benieuwd hoe het er uit ziet bij haar meer niet 

Das niet zo erg maar ik denk niet dat jouw zus daar comfortabel bij is. Ik snap dat je dat graag wilt maar denk ook even wat je zus er van zou vinden. Ben niet boos hoor :) 

Reputatie 5
Badge +2

 Heb helemaal niet gescholden en mijn advies was gewoon normaal, heb daarna alleen minder kalm gedaan zodat hij ziet wat echt “niet rustig” is :)

 

geen pest gedrag als k aangeef dat iets gewoon niet oké is en dat zij hem sws snitcht xx

 

als dit al pesten is ga je t zwaar krijgen 

 

xx

Meid sorry maar je doet een beetje gemeen mss zie je het zelf niet maar je hoeft je niet zo te gedragen :/ 

Reputatie 3
Badge +1

@Hello1 dit forum is toch bedoeld om elkaar te helpen niet om gemeen te doen tegen mensen, het is trouwens ook niet handig om je mening met afbrekers te onderbouwen.

Reputatie 6
Badge +3

@Annoniem793  omdat zo iets ook niet normaal is

 

t is niet normaal om nudes van je zus te willen dus daar ga k ook niet positief over doen. K heb al gezegd dat het niet handig is vanwege conflict. Dus k onderbouw het naast dat het niet oke is, ook met andere argumenten. 
 

Xx

Badge

Een bh foto is geen nude he 

Reputatie 6
Badge +3

Een bh foto is wel een nude want je deelt nogsteeds expliciete foto’s als je er een stuurt, miss niet helemaal naakt maar wel met seksuele bijdrage xx @Geilejongen123456 

Reputatie 3
Badge +1

@Hello1  als dat al een nude is is een foto van jezelf in een korte broek ook al een nude

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve allemaal 🙂 mooie discussie is dit geworden waar ieder het eigen standpunt heel goed heeft duidelijk gemaakt. Eens worden hoeft niet! Je kunt ook zeggen: agree to disagree 😉 het topic is al beantwoordt en laten we elkaar respecteren in onze andere mening. Ik denk ook vaak heel anders over dingen dan een goede vriend van me en juist daarom zijn we zulke goeie vrienden haha. Dat kunnen we hier ook afspreken! We zijn het niet helemaal eens, mooi en fijn! Het zou maar saai zijn als we allemaal hetzelfde denken 🤭😁.  En dan kunnen we ons weer richten op andere mensen helpen op het forum en lieve reacties geven!  Respect voor jullie en lieve groetjes!! ♥️♥️ Peace! 

Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

@Hello1  als dat al een nude is is een foto van jezelf in een korte broek ook al een nude

 Ik hoop niet dat jij in een onderbroek naar buiten gaat als normaal kledingstuk . 
 

Een bh foto is iets wat je niet zomaar stuurt lol, korte broek is anders dan een ondergoed stuk 

Reputatie 6
Badge +1

Ik ben eens met Tover! Agree to disagree. Ik bied excuses aan als ik te hard doe. Ik stop deze discussie en respect voor elkaar!!  Vrede lieverds ! 

Doby 

Badge

Een bh foto is wel een nude want je deelt nogsteeds expliciete foto’s als je er een stuurt, miss niet helemaal naakt maar wel met seksuele bijdrage xx @Geilejongen123456 

Nee, sexuele foto’s mogen toch niet openbaar getoond worden? Dus een bh winkel? En stop met heeltijd die “ xx” 

Reputatie 6
Badge +3

Een bh foto is wel een nude want je deelt nogsteeds expliciete foto’s als je er een stuurt, miss niet helemaal naakt maar wel met seksuele bijdrage xx @Geilejongen123456 

Nee, sexuele foto’s mogen toch niet openbaar getoond worden? Dus een bh winkel? En stop met heeltijd die “ xx” 



Schat, een mannequin met een lingerie setje aan of modellen die poseren voor een lingerie zaak, en daarvoor dus betaald worden,  is anders dan een meisje die jou een foto stuurt van haar in bh, dat heeft een hele andere intieme betekenis erachter. Niet doen alsof je dom bent, je weet dat je niet alledaags zo iets krijgt. 
 

speciaal voor jou; xx 

Badge

 

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon).

 

Ten eerste ik ben jouw schat niet en ten tweede doe je nogal irritant….

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2:)

Reageer