Skip to main content

Hey iedereen. Ik ben een jongen van 15 en moet volgende week naar de dokter omdat ik bultjes op mijn penis heb. Maar ben erg bang want ik heb nog nooit iemand mijn penis laten zien laat staan aanraken. Heeft iemand tips of verhalen dat hij wilt delen?? Ik heb jullie nodig wat als ik een erectie krijg.

Hoi, 

snap dat dat spannend is. Maar dokters en huisartsen zien tientallen piemels in allerlij vormw

en en maten elke maand. Je hoeft je dus zeker niet te schamen. Als je geen erectie wilt krijgen zou ik gewoon aan iets heel, heel erg vies denken. Iets waar je niet blij van word. Want als je blij bent kun je juist een stijve krijgen. En ookal krijg je die, dan weet de dokter ook dat dat heel normaal is voor iemand van jou leeftijd. Hij/zij zal er niks van zeggen aangezien zij zoveel piemels  heeft gezien en waarschijnlijk ook stijve.

 


Heyy!

Je hoeft echt nergens bang voor te zijn hoor! De dokter heeft echt al vaak genoeg mensen bloot gezien en die kijkt echt nergens raar van op!

En waarschijnlijk krijg je echt geen erectie want daar ben je echt niet mee bezig op dat moment, maar als het toch gebeurt is dat ook niet erg de dokter weer dat jij daar niks aan kan doen dus schaam je niet hoor het komt allemaal goed!👍

Succes!

Groetjess van ItsJustMe! <3


Ja je moet niet bang zijn die dokter is dat gewoon het is niks seksueel maar medisch


Hey

maak je geen zorgen het komt allemaal goed denk aan iets anders ofzo je gaat niet meteen erectie krijgen

Liefs @Anymoymous 


Vlak voor je naar de huisarts gaat even goed aftrekken doe ik ook. Broer broertje en ik gaan 1x per jaar naar de huisarts om ons geheel te laten onderzoeken en dan zijn we ook spiernaakt soms krijg ik een halve stijve


ik heb ook bultjes op mijn penis op de achterkant wat ik niet goed kan zien moet ik ook naar Docter of niet ik vind het wel vervelend 


ayyyy

ge moet daar echt geen stress voor hebben. Ik ben ook al naar de dokter gemoeten voor mijn rechterbal.
soms kreeg ik een stekende pijn aan mijn bal. Een keer een dokter die er aankwam en een keer een man die een echo moest laten nemen. Niks met me aan de hand. Dus no stress. De dokters stellen je je op je gemak want ze weten dat dit ongemakkelijk voor je kan zijn. Besides, die mensen doen dat elke dag. xD

 

nog eens iets over die erectie hè. Ik heb geen erectie gekregen want ik word niet zo opgewonden als een persoon aan men pik komt. Zeker nie alst een oudere man is. Tis een dokter. EN ALS ge erectie krijgt dan zeggen ze :” Hij werkt, dus daar is ook al niks mis mee.”

 

NO STRESS



Groetekes
guy die moet studeren want tzijn examens. ;)


Reageer