Skip to main content
Vraag

betrapt op vingeren

• July 15, 2026
  • 9 reacties
  • 279 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben betrapt op vingeren door mijn broer.. en het was echt genant hij is 16 en ik 14 is normaal maar alsnog is het me broer😭 ik lag helemaal naakt op bed te vingeren en hij kwam gewoon me kamer binnen....zijn jullie ook weleens betrapt?

Groetjess

9 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 16, 2026

Hoi hoi, snap dat het gênant is al helemaal met je broer natuurlijk maar waarschijnlijk doet hij zelf ook mastruberen, want eigenlijk doet iedereen dat. Voel je dus vooral niet raar er over ofzo. Ik ben zelf ook al wel eens betrapt 1x door mijn neef we hebben een paar weken niks tegen elkaar gezegd maar nu hebben we het er niet meer over dus het waait wel over. Tenminste bij mij gebeurde dat!

Groetjes!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 16, 2026

Ja ik ben wel eens betrapt op aftrekken door mijn broer (toevallig toen straks)

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 16, 2026

Nee dat niet. 

Maar maak je niet druk hij weet ook wel dat je het doet het hoort er bij 

Maar zei hij er wat van ?

Hoi ik ben een jongen van 15 en ben ook wel betrapt een x door me ma ik was naakt aan t aftrekken op me bed met een kleed om me heen en me ma zei van kom is uit je bed en trok zo dat kleed van me af terwijl ik daar naakt lag met een stijve hoe reageerde jou broer?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 16, 2026

Heyy,

Maak je niet te druk waait wel over of er met elkaar over praten kan ook helpen.

Ik ben ook pas geleden betrapt door mijn broer en lag ook volledig naakt richting de deur opening. Dus hij zag letterlijk alles 😅 die avond elkaar niet gesproken en dag erna rustig over gepraat en dat het eigenlijk normaal is dat we masturberen, afgesproken dat we altijd aankloppen bij elkaar en wachten op reactie. 

Misschien voor jou ook een goed idee om even te praten. 

Er is niets mis met vingeren en vooral blijven doen 

Xxx Mel

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2026

Nee dat niet. 

Maar maak je niet druk hij weet ook wel dat je het doet het hoort er bij 

Maar zei hij er wat van ?

Hoi, nee hij zei er niks van, maar toen ik in de avond naar beneden ging was hij ook beneden en zij hij zo van wat was je aan het doen enzo ja ik lachte gênant en zij niks en ging gewoon door en ja voor de rest heb ik hem niet gesproken, maar ik kan hem ook niet normaal aankijken 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2026

Hoi ik ben een jongen van 15 en ben ook wel betrapt een x door me ma ik was naakt aan t aftrekken op me bed met een kleed om me heen en me ma zei van kom is uit je bed en trok zo dat kleed van me af terwijl ik daar naakt lag met een stijve hoe reageerde jou broer?

Hoi, hij ging gewoon door, want hij wou wat vragen, maar ik bevroor een beetje en trok langzaam de deken over me heen en hij stelde gewoon zn vraag en ging weg. Toen ik naar beneden ging voor wat drinken zij die wel van wat deed jij, en ja ik lachte gewoon gênant en zij niks. Ik heb me broer ook niet meer gesproken maar lijkt me nu echt genant om weer met hem zegmaar 'oog in oog te staan'

Groetjess

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 16, 2026

Gelukkig niet ik doe ook altijd voorzichtig ik wil dat echt niet meemaken en gelukkig slaap ik op zolder

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2026

Heyy,

Maak je niet te druk waait wel over of er met elkaar over praten kan ook helpen.

Ik ben ook pas geleden betrapt door mijn broer en lag ook volledig naakt richting de deur opening. Dus hij zag letterlijk alles 😅 die avond elkaar niet gesproken en dag erna rustig over gepraat en dat het eigenlijk normaal is dat we masturberen, afgesproken dat we altijd aankloppen bij elkaar en wachten op reactie. 

Misschien voor jou ook een goed idee om even te praten. 

Er is niets mis met vingeren en vooral blijven doen 

Xxx Mel

Heyy, dankjewel voor deze reactie