Betrapt op sex speelgoed kopen

  • 10 January 2023
  • 11 reacties
  • 1003 Bekeken

Badge

Hoi. Ik had op aliexpress een nepkut gekocht. Het zou pas op 24 december binnen komen. Helaas kwam hij vandaag al binnen en mijn vader maakte het perongeluk open... nu ben ik betrapt op het kopen van sex speelgoed en ik voel me echt niet goed nu


11 reacties

Ik weet niet hoe oud je bent maar het is ook wel een beetje raar om speelgoed te kopen als je nog jong bent. 

Badge

Ik ben 13. Ja ik weet het maar het is toch verlijderlijk ofzo

 

Reputatie 7
Badge +19

misschien kan je het er eens met je vader over hebben.

Reputatie 7
Badge +19

tis niet raar dat je dat hebt ofzo

Reputatie 2
Badge +1

hoe reageerdehij?

Reputatie 7
Badge +17

Ja, da’s kut.😄 En nu? Mag je m houden? Het is sws niets om je voor te schamen.

Reputatie 7
Badge +15

Ik weet niet hoe oud je bent maar het is ook wel een beetje raar om speelgoed te kopen als je nog jong bent. 

Helemaal niet raar? Tuurlijk niet zelfs, een beetje raar om te zeggen toch?! Op je 13e kan je al gwn sectoys hebben, niks mis mee, misschien vroeger dan bij sommige andere kinderen maar bestis niet raar…… 

 

en @ShadoWolf  ik neem aan dat je 24 januari bedoelde? De 24e is al geweest,…..

Want dit topic is pas 55 min oud……

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Bedankt voor alle support! Mn vader is christelijk enzo en hij zegt dat het jammer is enzo maar ja ik heb hem maar in de prul gegooid, ga hem morgen legen maar ik houd het speeltje wel gewoon op een geheime plek.

 

Reputatie 7
Badge +15

Slim , haha 😆 

@ShadoWolf & nog veel suc6 ermee he?! Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@ShadoWolf Ja gewoon uit de prul halen en verstoppen haha. Veel plezier ermee 😄

Reputatie 2
Badge

Haha, meestal kun je ook een optie kiezen om hem ergens af te geven zoals een supermarkt (in mijn geval) en dan moet je ‘m zelf ophalen maar dat is beter dan betrapt worden.

 

Maar veel succes nog met je speeltje!

Reageer