Skip to main content
Vraag

betrapt op masturberen

• March 15, 2025
  • 4 reacties
  • 1658 Bekeken

Laats in de avond zat ik op de wc te masturberen en ik dacht dat de wc deur dicht zat maar dat was dus niet en toen liep me stiefzus zo naar binnen. Ik zat echt letterlijk net op de wc dus mijn piemel was nog slap maar mijn stiefzus slaapt in een string en bh dus daar liep ze ook mee naar binnen en ik vond het geil en werd gelijk hard daardoor en toen keek ze me raar aan en vroeg ze waarom word je hard van me en toen liep ze weg en mijn vraag is nu van wat moet ik doen

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 15, 2025

Bekend verhaal. 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

1. Niks, maar doe die duur op slot.

2. Praat met je stiefzus.

Forum|alt.badge.img+3

Laats in de avond zat ik op de wc te masturberen en ik dacht dat de wc deur dicht zat maar dat was dus niet en toen liep me stiefzus zo naar binnen. Ik zat echt letterlijk net op de wc dus mijn piemel was nog slap maar mijn stiefzus slaapt in een string en bh dus daar liep ze ook mee naar binnen en ik vond het geil en werd gelijk hard daardoor en toen keek ze me raar aan en vroeg ze waarom word je hard van me en toen liep ze weg en mijn vraag is nu van wat moet ik doen

Ik zou ff tegen haar zeggen dat het perongeluk ging en dat het je spijt dat zij dat moest zien. Exuces aanbieden en wees volgende keer extra voorzifhtig ;)

• March 18, 2025

Kan gebeuren… shit happens

Ik wist niet dat piemels zoooo snel stijf werden (cool!) of bleef ze zo lang staan kijken? - is wel een gesprekje waard… hahaha

Ik zou er niet mee zitten. Je bent niet de enige jongen die aftrekt en zij masturbeert miss ook dus… jullie zijn mensen