Skip to main content

Hey iedereen 

Wie van jullie is er al is betrapt op masturberen? 

Door wie was het? En wat gebeurde er toen? 

 

Ik ben betrapt door mijn moeder, was beetje gênant momentje maar er werd verder gewoon normaal gedaan. Mams zij sorry en liep weer weg. Daarna nog wel om kunnen lachen. 

ik ben een keer betrapt tijdens het masturberen door mijn nichtje tijdens het zwemmen en toen wou ze me aftrekken in het kleedhokje en dat hebben we toen gedaan en ik heb haar gevingerd en gebeft was erg lekker! (ps ik ben een jongen) 

En ik ben een keer door me moeder betrapt en toen wou zij mij helpen en dat ik mijn lul in haar stopte dus ja ben zeker betrapt!


@Ikbenanoniem_mei2024 een keer door m’n oudere broer en door m’n moeder 


@Rick123  wat zeiden je broer en mams? 


@Rick123  wat zeiden je broer en mams? 

@Ikbenanoniem_mei2024 het begon toen ik een keer op school hoorde over aftrekken enzo en heb toen thuis op m’n kamer maar wat gedaan toen plots m’n oudere broer binnen kwam terwijl ik daar helemaal naakt op bed lag. Blijkbaar deed ik het niet goed en hij heeft het toen bij mij voorgedaan.

De keer daarna was ik weer op m’n kamer op bed aan het aftrekken toen mn moeder binnen kwam vallen met schone was. Ze stond even verbaasd stil en heeft toen de was gewoon opgeruimd en toen ze weg ging zij ze nog “veel plezier”


@Rick123 

Wel chill dat ze beide zo reageren en je broer je ook het ook even liet zien hoe het wel moet.

Mijn moeder was ook chill gelukkig.


Door mijn moeder en broer

Mijn moeder vroeg wat ik aan het doen was en was super boos, mijn broer vond het precies wel leuk


@lize123 

Balen dat je mams zo boos werd, toch helemaal niet nodig:( 

 


Ik  was 16 jdeed twee weken vakantie werk bij een boer die had een grote   paarden fokkerij.  Moest de stallen schoonmaken maar ook waar gefokt werd. Je wilt niet weten hoeveel sperma een paard ejaculeerd een  grote bierglas 😂🥃van een halve liter!!!

En vooral niet weten hoeveel zaad ernaast gaat bij het kunstmatig dekken in een kunst vagina van een merrie. En dat mag ik erna schoonmaken nahet afvangen  🫥

Hygiëne is belangrijk je mag je daarna ook douchen . Ik mocht gedurende tijd ook slapen daar. Was ook een schuurtje omgebouwd voor de immigranten medewerkers meestal Polen. Ik was dus aan het douchen  in de ochtend kreeg een spontane erectie.  Mijn zak mijn zaadballen waren vol net als die paard 🐴 Ik was ook geil dus lekker aan het trekken. Kwam die boer in zijn blotekont in die douche ruimte. Zei die amai jij hebt bijna  net zo'n grote  paardenlul. Ga maar gewoon door ook mensen hebben seksuele behoeftes. Hij zat naast me te douchen terwijl  mijn zaad op de grond spoot. Merkte hij  lachend op je weet de zaadlozing van een paard ? Wat ik ook cool vond is ze hadden een microscoop om sperma te testen. De boer bood me aan om als ik wil te kijken of ik vruchtbaar was een zaadtestje.  Dat heb ik natuurlijk gedaan en ja ik kan babies maken.

 

 

 

 

 

 


Ik ben ooit betrapt door mijn 10 jarige broertje tijdens het vingeren en toen wou hij het ook bij mij doen en toen keek hij best vaak mee en toen begon hij ook met aftrekken op mij


@Rick123

Wel chill dat ze beide zo reageren en je broer je ook het ook even liet zien hoe het wel moet.

Mijn moeder was ook chill gelukkig.

@Ikbenanoniem_mei2024 ja hé ze zeiden ook dat het normaal is op m’n leeftijd. Verder schaam ik me niet dat ze me bloot hebben gezien want dat is normaal hier thuis


@Rick123  Ja wel heel chill en is ook gewoon normaal. Mijn moeder vond het ook geen probleem en ik moest mij zelf maar goed gaan ontdekken 


Ik gelukkig nog nooit. Hopelijk blijft het zo!


nee


Reageer