Skip to main content
Vraag

Betrapt op aftrekken

• July 16, 2026
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo forumleden,

Ik (16) was toen straks aan het aftrekken op mijn kamer. Ik dacht dat ik de deur op slot had gedaan, maar blijkbaar toch niet, want mijn oudere broer (19) kwam opeens binnen. Ik vind het wel fijn dat hij het was, want we hebben al vaker elkaars lul gezien dus dat was fijn. Totdat zijn vriendin (18) ook om de hoek stond. Dus zij zag OOK mijn stijve lul. Ze keek me heel judgend aan. Ik hoorde ze daarna in mijn broers kamer tegen elkaar praten over wat er zojuist is gebeurd (betrapt op aftrekken). Ik hoorde toen uit haar mond komen dat ze haar vriendinnen gaat appen. Ik ben best wel onzeker geworden, niet alleen dat ze het heeft gezien, maar ook omdat ik voor mijn gevoel een best kleine lul heb. (16,5cm stijf). 

Ik heb hun ook meerdere keren horen neuken. Ook ooit 1x betrapt want ik kwam drinken brengen (dit was letterlijk om 15:00). Toen was die vriendin dus heel boos op mij geworden. Ik ben bang dat ze het tegen iedereen gaat zeggen. 
1. wat kan ik hiertegen doen?

1. Moet ik onzeker zijn over de lengte van mijn lul?
  2. Moet ik ook tegen mensen gaan zeggen over dat ze neuken?

Heb je nog vragen voor mij, stel ze a.u.b.!

1 reactie

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 16, 2026

Gaat ze zeggen dat je rukt?  Ik denk niet dat dat veel mensen boeit: iedereen doet het.  Dan kan ze net zo goed appen dat je af en toe je neus snuit, dat is even weinig interessant.

Jij zegt maar beter niets over hun neuken.  Wat zij doen zijn jouw zaken en niet en daarnaast is het heel normaal dat mensen seks hebben met elkaar en valt daarover dus niets te zeggen.