Skip to main content

Ik ben van de week tijdens het aftrekken betrapt door me zusje  ,e kwam zonder kloppen me kamer in terwijl ik op me bed lag te trekken  ze keek en liep weg maar nu zegt ze steeds als je niet helpt met iets ik ga zeggen dat je   me  verplicht seks te hebben en ik ik weet niet wat ik nu moet doen heb haar niks gedaan  wat moet ik doen

Heyy,

Lastig zeg dat is niet oké van je zusje.. Het kan voor haar natuurlijk wel ff schrikken zijn dat ze jou heeft betrapt, maar dat ze je ermee gaat chanteren is niet goed. Je zou misschien tegen je ouders kunnen zeggen dat ze dit doet? Want je ouders kunnen je denk ik het beste verder helpen hiermee.

Je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten zodat je dit daar kan bespreken ik denk dat dat je ook wel kan helpen.

Liefs van ItsJustMe <3


Ik denk niks van aantrekken en als het zover komt gewoon eerlijk zijn tegen je ouders. Je kunt ook als je je gaat aftrekken een stok onder je deurklink zetten 


Je hebt helemaal niets om bang over te worden. vertel gewoon de waarheid als het ooit zover komt of vertel het je ouders nu meteen en dat je zusje je chanteerd, dan heeft je zusje niets om mee te dreigen


Hey!
 

Vervelend voor je zeg, ik zou het wel een beetje negeren. Heb je haar pas ook iets stiekems zien doen? Misschien kun je haar daarmee terugpakken. Ik heb zelf geen broertjes of zusjes, dus ik heb ook niet echt de ervaringen. Maar ik wens je heel veel succes, want dat je zusje je bedreigd, is niet ok, gelukkig is het niet zo erg.

Liefs Anoniema


Ga naar je ouders en vertel waar ze mee dreigt. 


Reageer