Vraag

Betrapt door onze ouders


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey! laatst moesten wij op bezoek bij iemand en mijn ouders die zeiden dat ik moet douchen tergelijke tijd met me zus ( 16 jaar )😏 Want we moesten redelijk snel opschieten...😬 Mijn zus vind het fijner om de deur op slot te doen als zij doucht. Dus wij zaten dus te douchen met de deur op slot.😮  Zij fluisterde toen in mijn oor of ik haar wilde gaan neuken want ( een meisje van 16 heeft wel behoefte aan sex )😛 Ik zij toen ok ( ik wilde het stiekem ook wel ) En toen zaten wij dus te neuken zij kreunde 😏en toen hoorde onze ouders dat en zij zijden '' WAT DOEN JULLIE DAAR '' ( terwijl onze deur op slot was )😳 Weten ze denkje wat we gedaan hadden? Me zus kwam helemaal rood uit de douch. En zal ik dit vaker doen met me zus? 😏

 

(De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

 


14 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoii! Wat een ongemakkelijke situatie zeg! Ik denk persoonlijk dat je ouders jullie wel doorhadden, (hebben zelf natuurlijk ook wat ervaring ;-)) Maar ik denk (en hoop) dat ze het niet erg vinden. Zoals je zelf al aangaf, zijn jullie ook maar pubers. Wel kan het zijn dat ze het een beetje vreemd vinden en niet goed weten wat ze ermee aan moeten. Het is niet verboden. Als jullie je er allebei goed bij voelen, is er niks aan de hand!

Succes,

HIOTW!

Thanks voor jou reactie 🙏 Ik denk ook dat me ouders het inderdaad door hadden maar ze hebben gelukkig nog nergens naar gevraagd!😉 Al voel ik me soms er wel nog een beetje ongemakkelijk door naar hun toe.😬 Ik ben wel van plan het vaker te doen met me zus, en zij wil het zelf ook.😏 Maar we gaan dat natuurlijk wel doen als me ouders niet thuis zijn.😛

Badge

Haha lekker man, als je ouders hierachter zijn gekomen dan zullen ze er sws op letten. Als je dit vaker wilt doen dan zou ik het op momenten doen wanneer ze er bijv niet zijn

Badge

Jow man, wat een ontzettend geil verhaal man, kwou dat t ook meemaakte. Ik zou t zeker vaker doen, lijkt me fk geil. Hoe oud ben je zelf? En zijn jullie toen nog klaargekomen?

 

Badge

Ik zou me ouders echt nooit meer aankijken 😳

Reputatie 5
Badge +3

wow heerlijk verhaal haha, maar als je ouders er verder niet over begonnen zou ik het zelf ook niet doen.

je ouders vroegen aan jullie om samen te douchen, je zus is 16 en jij zult misschien een of twee jaar jonger zijn? Ja dan is het wel vragen hierom als je het mij vraagt.

en als je het nogmaals wilt doen, zorg er dan idd goed voor dat je ouders echt niet thuis zijn of plotseling thuis kunnen komen.

Hallo @SunBoy :)

Ik vind het wel triest hoe iedereen hier incest support maar goed.

Ik zou je aanraden om dit niet vaker te doen met je zus. Het is je zus tenslotte. Ik zou als je seks wil hebben met een meisje een vriendinnetje zoeken. Daarnaast zou je zus als ze niet de pil neemt zwanger kunnen worden, gezien ik aanneem dat je het zonder condoom hebt gedaan. Incest is geloof ik ook niet toegestaan in Nederland als ik het juist heb.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +1

Hoii! Wat een ongemakkelijke situatie zeg! Ik denk persoonlijk dat je ouders jullie wel doorhadden, (hebben zelf natuurlijk ook wat ervaring ;-)) Maar ik denk (en hoop) dat ze het niet erg vinden. Zoals je zelf al aangaf, zijn jullie ook maar pubers. Wel kan het zijn dat ze het een beetje vreemd vinden en niet goed weten wat ze ermee aan moeten. Het is niet verboden. Als jullie je er allebei goed bij voelen, is er niks aan de hand!

Succes,

HIOTW!

Incest is verboden, als je sex hebt onder de 18 zonder toestemming van ouders is het sowiezo al verboden als ik het goed heb

Sex hebben en/of een relatie met een bloedverband is verboden en is erg ongemakkelijk lijkt me. Ik zou er per direct mee stoppen en een vriendin zoeken waarmee je jezelf kan vermaken onder de douche

Reputatie 4
Badge +2

Wat jij zegt klopt niet, seks onder de 18 is niet verboden

Reputatie 4
Badge +2

incest is alleen verboden tussen minderjarige en meerderjarige. wat hun doen mag dus gewoon. of het wenselijk is is wat anders. hoop dat zijn zus wel aan de pil is of er condooms worden gebruikt. laatste wat je wilt is je eigen zus zwanger maken

Seks tussen broer en zus is niet wettelijk strafbaar, naar mijn mening niet verstandig of oké, moreel ook zeker verwerpelijk, maar het is niet strafbaar. Dit is het enige wat er in het wetboek staat over incest:

Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 249 Wetboek van Strafrecht

 

Ook is het te kort door de bocht om te zeggen dat seks onder de achttien verboden is, dat is namelijk afhankelijk van hoe oud je bent. Je hebt gezegd dat zij 16 is. Als jij ook 16 of 17 bent, is er voor de wet niets aan de hand. Ouders hebben wel het recht om dit contact te verbieden. Als jij 12, 13, 14 of 15 bent, is het in principe bij wet verboden, maar als het om een gelijkwaardige relatie gaat zal het niet als ontuchtig worden gezien. Er wordt pas vervolgd als er een klacht wordt ingediend, een zogenaamd klachtdelict.

 

Maar zoals ik al eerder zei, mag het dan wel niet strafbaar zijn, maar ik zou je op het hart willen drukken om hier niet verder mee te gaan.

En áls, gebruik dan alsjeblieft anticonceptie want je zus bezwangeren is echt het laatste wat je wilt.

Reputatie 2
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

oppassen voor zwangerschap

Reputatie 2
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Mag ik uw zus lenen 😂

Reputatie 1
Badge

kijk wel uit dat je zus niet zwanger word!!!!!!!!!!!

 

Reageer