Skip to main content
Vraag

betrapt door klasgenoot

• January 24, 2023
  • 2 reacties
  • 1995 Bekeken

Anoniempje00007
Forum|alt.badge.img

Ik heb dus soms van die geilen buien waarin ik heel geil en soms komt dat niet goed uit op het moment zit ik nu in een toets week en had gister een boner en was heel geil en ik voelde gewoon dat het er uit zo moeten komen🥲 ik ben toen ergens onder een trap gaan zitten en gaan trekken .. en het voelde echt geweldig gewoon een keer buiten je thuis je dingetje doen maar kort daarna was ik klaar en stond ik mezelf schoon te maken onder de trap en spotten een meisje uit me klas me en ze zag me geslachtsdeel!!!! Ik ben gelijk omgedraaid en me broek opgetrokken ze zijn niks en ze liep weg

Maar ik zit nu in heel veel stress wat moet ik doen?!?!?! Straks verteld ze het aan mensen of doet ze aangifte ik weet het gewoon niet meer😥 

2 reacties

• January 24, 2023

Ja, dat is het risico als je in het openbaar gaat zitten rukken. Volgende keer kun je het beter ff op de wc doen.

Dat ze je gezien heeft, daar kun je nu niks meer aan doen. Ze heeft geen bewijs neem ik aan dus je kunt het altijd ontkennen. Maar waarschijnlijk valt het allemaal wel mee en hoor je er nooit meer iets van.

• January 24, 2023

enige tip die ik je kan geven is: doe het voortaan ergens anders ipv in een openbare ruimte, zoals tim16 ook al zei. Het is namelijk ook niet heel netjes om te doen eigenlijk.