Skip to main content

Ik ben een keer gaan logeren met 2 vrienden uit mijn klas. De een kende ik wat beter dan de ander. Om het duidelijk te maken: vriend 1 die ik dus beter ken heet: Piet en vriend 2 heet: Jan. Dit is voor de privacy van mijn vrienden

Piet, Jan en ik gingen logeren bij Piet thuis. We gingen gamen en Piet zat op zijn stoel en Jan en ik lagen samen in zijn 2 persoonsbed, ik ging tegen Piet een potje fifa spelen en ondertussen voel ik langzaam een hand tussen mijn benen naar mijn penis gaan. Dat deed Jan en ik werd er wel geil van. Dus ik deed onder het deken mijn broek uit en vervolgens ging Jan mij aftrekken. Piet wist van niks en daarna ging Piet beneden wat drinken pakken. Jan vroeg aan mij of ik die van hem ook wilde voelen, dat wilde ik wel en even later kwam Piet terug met het drinken en waren Jan en ik elkaar onder het deken aan het aftrekken. Hij vroeg of ik hem wilde pijpen en ik zei dat ik dat niet wilde omdat we met Piet bij Piet aan het logeren waren en ik was bang om betrapt te worden. Die avond gingen we weer verder en ik zei: als we volgende week bij mij afspreken durf ik je te pijpen. Dat wilde Jan wel en we zouden kijken wanneer we konden. De volgende dag gingen we nog heel even door en daarna werd Jan opgehaald. De volgende week op school zei de beste vriendin van Jan: Hee, Jan wilt met je aftrekken. Ik vind dit raar, het lijkt me logisch dat je zoiets geheim houd. Maar voordat dit gebeurde sprak ik Jan nooit.  En nadat het gebeurde spraken we ook niet meer. Maar als ik er aan denk wordt ik geil en ga ik aftrekken. Dus heb ik een paar vraagjes

1. Kan het zijn dat ik wordt misbruikt gewoon voor aftrekken?
  2. Is dit schadelijk voor onze “vriendschap”?
  3. Is het raar dat ik er nu nog aan denk en erop aftrek?

Hey, je hebt inderdaad een bijzonder verhaal. Ik kan nog niet duidelijk hieruit opmaken of je gebruikt zou worden voor gewoon aftrekken of dat er meer achter zit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij jou leuk vind of het in ieder geval gewoon heel spannend vind om dit met/bij jou te doen. Maar pas natuurlijk goed op! Het kan namelijk altijd zijn dat hij inderdaad gewoon iemand wil aftrekken en dat jij dat toevallig bent. Misschien zou je dit aan hem moeten vragen? Dan kan je ook gelijk zeggen dat jij dit wel goed vind. Je kan er ook afspraken over maken, dat je bijvoorbeeld geen relatie hebt of zoiets maar dit allebei gewoon fijn vind om af en toe te doen.

Dit hoeft niet schadelijk te zijn voor je vriendschap. Het is juist natuurlijk heel intiem. Wel moet je het er dus absoluut een keer over hebben, want als je er niks over zegt kan je natuurlijk voor verassingen komen te staan.

Ik vind het zelf een beetje raar dat hij dit inderdaad niet geheim heeft gehouden. Ik zou het daar ook met hem over hebben. 

Het is in ieder geval zeker niet raar dat je er nog aan denkt. Het is namelijk iets heel bijzonders en ook best iets vreemds opeens, toch? Ik snap ook best dat je er dan geil van wordt als je er weer aan denkt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes anoniem

Reageer