Ik ben een keer gaan logeren met 2 vrienden uit mijn klas. De een kende ik wat beter dan de ander. Om het duidelijk te maken: vriend 1 die ik dus beter ken heet: Piet en vriend 2 heet: Jan. Dit is voor de privacy van mijn vrienden
Piet, Jan en ik gingen logeren bij Piet thuis. We gingen gamen en Piet zat op zijn stoel en Jan en ik lagen samen in zijn 2 persoonsbed, ik ging tegen Piet een potje fifa spelen en ondertussen voel ik langzaam een hand tussen mijn benen naar mijn penis gaan. Dat deed Jan en ik werd er wel geil van. Dus ik deed onder het deken mijn broek uit en vervolgens ging Jan mij aftrekken. Piet wist van niks en daarna ging Piet beneden wat drinken pakken. Jan vroeg aan mij of ik die van hem ook wilde voelen, dat wilde ik wel en even later kwam Piet terug met het drinken en waren Jan en ik elkaar onder het deken aan het aftrekken. Hij vroeg of ik hem wilde pijpen en ik zei dat ik dat niet wilde omdat we met Piet bij Piet aan het logeren waren en ik was bang om betrapt te worden. Die avond gingen we weer verder en ik zei: als we volgende week bij mij afspreken durf ik je te pijpen. Dat wilde Jan wel en we zouden kijken wanneer we konden. De volgende dag gingen we nog heel even door en daarna werd Jan opgehaald. De volgende week op school zei de beste vriendin van Jan: Hee, Jan wilt met je aftrekken. Ik vind dit raar, het lijkt me logisch dat je zoiets geheim houd. Maar voordat dit gebeurde sprak ik Jan nooit. En nadat het gebeurde spraken we ook niet meer. Maar als ik er aan denk wordt ik geil en ga ik aftrekken. Dus heb ik een paar vraagjes
- Kan het zijn dat ik wordt misbruikt gewoon voor aftrekken?
- Is dit schadelijk voor onze “vriendschap”?
- Is het raar dat ik er nu nog aan denk en erop aftrek?