Skip to main content

Hoi ik ben een jongen van 14 en ben hetero, althans dat dacht ik eerst, er zit een dude op mijn school hij woont ook bij mij in de buurt, hij is 17 dus 3 jaar ouder dan ik, ik was vandaag dus buiten aan het lopen in het bos vlakbij het strand en er waren maar heel weinig mensen op die plek maar toevallig kwam ik hem ook tegen heel tpevallig lol, ik schrok daar dus van en hij zij yoo ik zei yo terug e hij vertelde dat niemand 100% hetero is maar dat niemand dat durft te vertellen ik dacht bij mezelf zo van wtf en zei tegen hem zovan wat zeg jij nou bro ik weet van mezelf zeker dat ik helemaal hetero ben vervolgens zei hij dat hij stiekem al die tijd al verliefd op me was en ging hij me vervolgens met z'n handje in bij mijn piemel pakken terwijl ik m'n broek nog aan had, ik zei tegen hem bro niet doen dit is strafbaar en hij zei maakt niet uit je gaat dit sws heel lekker vinden vervolgens deed hij zijn broek uit ***

en ik ging hem pijpen ik vond het op dat moment ontzettend lekker***

toen vervolgens stopte we na wel een half uur tijd en zei hij zie je wel dat niemand hetero is en dat klopt ook ik weet nu zeker van mezelf dat ik biseksueel blijk te zijn maar t probleen is is wat hij deed is wel strafbaar en mijn ouders zeiden altijd tegen me als dit mij overkomt meot ik aangifte doen maar ik vond het ZO LEKKER dat ik helemaal geen aangifte tegen m wil doen ik wil dit t liefst wel elke dag met hem doen ik heb een vraag hierover, wat moet ik doen? Toch wel aangifte of niet want vond het alsnog heel lekker

 

 

***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

Hoi @RandomNPC,

 

het klopt dat het niet helemaal 'netjes’ is wat die andere jongen bij jou gedaan heeft.

Om nou gelijk met zijn hand in jouw broek te gaan en aan je piemel te gaan voelen hoort niet.

Hij had jou ook kunnen vragen of je nieuwsgierig was hoe het zou zijn om iets met een andere jongen te doen en als je dan had gezegd dat je wel nieuwsgierig was, dan zou het met instemming zijn .Niet hij dan zo maar alles mag doen waar hij zin in heeft natuurlijk. Hij zou beter even overleggen wat jij met hem wil doen enzo.

Oké, achteraf vond je het toch lekker, maar ik zou sws tegen hem zeggen dat je het liever niet meer op deze manier hebt. Dat hij gelijk zijn eigen zin doet.

Of het toeval was dat je hem daar tegenkwam vraag ik me af. Hij zei dat ie al een tijdje verliefd op jou was, dus het kan ook zijn dat hij jou gewoon gevolgd is en toen net deed alsof ie jou toevallig tegen kwam.

Wat zou jij van hem willen? Nog eens experimenteren of ben je ook verliefd op hem en zou je wel verkering willen hebben?

Bedenk sws van tevoren waar voor jou de grens ligt en laat hem ook weten dat je niet wil dat hij de volgende keer gelijk weer met zijn hand in jouw broek gaat.

Of je aangifte moe doen is aan jou. Officieel zou ik denken dat het aanranding ofzo is, dus in principe strafbaar, maar ja, als je het wel lekker vond en nog een keer met hem wil is aangifte niet 'nodig', maar denk er zelf nog maar eens goed over na wat je wilt.

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 


Reageer