Vraag

beste vriendin vind mij leuk

  • 13 May 2020
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was laatst aan het chillen bij mijn beste vriendin (ben een jongen van 14) we waren een horror film aan het kijken wat echt leuk was met ze 2en. Op een gegeven moment kroop ze tegen mij aan en hield me stevig vast. Ik dacht ze is gewoon bang maar dat was t niet. 

Zonder dat ik het wist zat ze met haar hand bij mijn lul.

Toen ik het doorhad zei ik: JO WAAR BEN JE MEE BEZIG. 

zij zei: ssst hou je mond en relax en toen begon ze mij te pijpen 

Hoe moet ik hier mee omgaan hoe moet ik vertellen dat ik geen relatie of seks met haar wil


5 reacties

Kijk man het ding is is dat ik best jaloers ben ik zou dit wel willen namelijk haha. Sorry ff terzijde je moet het haar gewoon zeggen als ze dan door gaat gewoon weg gaan. Als het tegen jou wil in is is het in feite verkrachting. Sinds het je beste vriendin is neem ik aan dat je vrienden wil blijven dus vraag het eerst rustig. Als ze door gaat ga dan weg. 
ik hoop dat dit helpt man. 
Succes! 

Thx man ik ga t proberen 

 

@Frameleppa Hoi ik  ben het eens met @IdkAnameDealtwithIt . Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je haar als vriend ziet . Niet meer niet minder. Dus dat je geen relatie met haar wilt. En dat je van wat er gebeurd is geschrokken bent of niet prettig vond. Je kan zelf kiezen, of je het negeert als het niet meer voor zou komen. Ofzo.  Kan ook. Ik zou wel zeggen dat je het niet prett6bij voelde maar wel vrienden wil blijven en gewoon dit dan negeert.

Groetjes.

Gebruiker  c

Thx ik ga t haar vertellen 

@Frameleppa . Doe het wel aardig he .😁

Reageer