Vraag

Beste vriendin crush

  • 26 March 2023
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

hy 

ik heb een beste vriendin en ze zegt me alles maar ze heeft altijd een cruch op een 6 de middelbaar

maaar ik heb al een grote tijd een cruch op haar maar durf het haaar niet te zeggen want vrienden van mij hebben zo eens random gevraagt van heb je een cruch op .. en ze zegt altijd nee die is te jong want zij is een jaar ouder maar ik heb la 2 jaar een cruch op haar en ik heb zelf nudes van haar die rond gans de school ziijn rond gegaan daarmee dat ik ze ool heb dus kan iemand mij helpen 


1 reactie

Reputatie 6

Hey,


Heeft ze jou ooit verteld wat ze ‘aantrekkelijk/leuk en/of “speciaal”’ vindt bij degene waarop ze een crush heeft? En wat ze misschien daarnaast leuk/aantrekkelijk vindt bij mensen? Of verteld ze niet echt zulke dingen aan jou?

Niet dat je per se die ‘instructies’ moet gaan volgen, maar misschien laat ze wel (lichtelijk) doorschemeren wat zij aantrekkelijk vindt. Je kan er wellicht wat aan hebben.


Maar uiteindelijk kan je het haar, denk ik, mits je van haar weet dat ze het zelf niet gaat doorvertellen aan anderen(al vind je dat irritant), haar wel zeggen dat je haar leuk vindt. En wellicht haar dan dus wel gaan vragen.

En ik zal, als ik jou was, niet laten weten dat je n*d3s hebt van haar, die rond zijn gegaan op school, misschien vindt ze dat niet geweldig om te horen. Zeg haar dat je haar wilt gaan helpen? Ligt er dan wel aan hoe die n*d3s zijn verstuurd en dus zijn rondgegaan op school. Ik had zelf dan die n*d3s verwijdert.


P.S: als ze, zoals je zegt, 1 jaar ouder is dan dat jij bent, is dat niet raar. Dat kan je wellicht ook wel tegen haar zeggen.
 

Reageer