beste vriend van mn vriend vind ik leuk

  • 27 January 2023
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Hoiiihoi, ik ben 18, en mijn vriend 29, i know maar daar gaan we dus ff niet over praten 🥹🥹 Maaaar we hebben nu dus zo’n 4,5 jaar een relatie. Alleen de laatste tijd vind ik dus opeens zijn beste vriend interessant? Hij was altijd mee chillen en zag nooit wat in hem tot nu ik gok een maandje 😅 ik snap dus echt niet hoe dat kan maar goed. We hadden elkaar al op snapchat en snapte gewoon normaal, tot ik hem dus best interessant begon te worden, ik reageerde vaker op zn snaps en zo begonnen we aan de praat. Ik stuur hem ook wat “ kinky “ snaps en dat vind hij ook leuk?! Alleen we hebben ookal wat gesprekken gehad over dat ik wel wat met hem zou willen doen etc. Hij reageerde er best normaal op, maar zei dat hij dat niet kan maken tegenover … zijn beste vriend. Wat ik natuurlijk begrijp, maar toch IK WIL HEM 😂 het klinkt zo fout, maar we willen zelfs keer chillen maar hij zegt heletijd ja wel op normale manier en niks geks en dat meent hij ook. Alleen ik weet gewoon als ik met hem ga chillen het fout gaat en ik iets bij m ga proberen, maar ff… hoe kom ik hier vanaf? K weet echt niet want ik probeer elke keer maar iets te bedenken on met hem in contact te komen. Help mij voordat ik wel met hem ga afspreken en het fout gaat 😂😂😂😂


4 reacties

Ik zou het niet doen, en als je het echt wil, eerst uitmaken en dan beginnen met daten met de vriend van je vriend. Al zou ik het dus sowieso niet doen omdat je de vriendschap tussen hun 2en niet kapot wilt maken.

 

Reputatie 2
Badge +1

je hebt al een relatie met hem sinds je dertiende? met iemand 11 jaar ouder?

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

doe gewoon wat je gevoel zegt en probeer het gewon voorzichtig en langzaam

@Johnie de toevoeging van we hebben al 4,5 jaar (dus vanaf je 13de wss en dan was hij toen dus 24), maakt het denk ik niet veel beter ofzo hahaha. Maar als jij je er goed bij voelt @kusssgrace, dan moet je dat lekker doen. Lijkt mij alleen beetje weird als ik t op mezelf toe zou moeten passen. Maar eyy ieder z'n ding hè, ik heb ook veel dingen die andere vast niks vinden hahaha. 

Maar, zoals @pi.anom zegt is misschien rustig aan doen wel een goed idee en eerst uitmaken voordat je met een ander gaat. Want vreemdgaan is echt niet cool. En dan verpest je hun vrienschap waarschijnlijk.

Maar suc6 en hopelijk heb je iets aan mijn 'adviezen'.

 

Reageer