Vraag

Beste vriend geëxperimenteerd

  • 9 July 2023
  • 21 reacties
  • 2477 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Laatst was ik bij een vriend thuis en zaten we samen op de bank. Ik werd stijf en toen vroeg die vriend of hij hem mocht aanraken. Ik stemde toe en toen ging hij met zijn hand mijn broek in. Hij heeft toen heel lang in mijn ballen en piemel geknepen en gestreeld.  Dit was heel erg fijn en later deed ik hetzelfde bij hem. 

 

Hij heeft geen voorhuid en ik wel dus we besloten om elkaar af te trekken om te kijken hoe het zou voelen. Dit was heel fijn, maar ook lastig omdat ik geen idee had wat ik moest doen met een besneden piemel.

 Later hebben we elkaar ook nog voor het eerst gepijpt, maar dit allemaal zonder te komen. 

 

Ik wil nu graag met hem verder, maar wil ik aan jullie vragen of er tips zijn die ons kunnen helpen. Denk aan leuke dingen die we bij elkaar kunnen doen die het spannender maken, maar ook tips over veiligheid enzo. Alle verhalen /tips zijn welkom

 


21 reacties

Hey ik ben een meisje van 13 en doe ook altijd zulke dingen met mijn bff je kan best veel dingen doen met elkaar hoor denk dat voor een jongen ook wel zo is net zoals bij meisjes. Jullie zouden met jullie piemels tegen elkaar kunnen wrijven tot jullie klaarkomen en om het spannender te maken een klein beetje plassen terwijl of jullie piemels gewoon tegen elkaar aan houden en allebei een beetje plassen en dan aftrekken tot jullie klaarkomen of op elkaar gaan liggen en met jullie piemels over elkaar wrijven tot jullie klaarkomen. Waarom hebben jullie het gedaan zonder klaarkomen als ik mag vragen ?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pizzaboy,

 

kom je ook aan huis….ja I know slechte grap, maar ja met zo'n naam lok je dat wel een beetje uit 😂

 

uhm...je wilde tips…

 

ik heb ook wel eens met een jongen met een besneden piemel wat gedaan:

 

jullie zouden aan docking kunnen doen, das ook wel geil en leuk om te proberen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Docking_(seksuele_handeling)

op wiki hierboven staat ook al iets over SOA's en bij aftrekken is de kans best klein natuurlijk, maar bij pijpen en docking is de kans aanwezig om een SOA uit te wisselen. het hangt dus ook af van hoeveel andere partners jullie hebben, maar mijn vriendje en ik zijn voor zekerheid gegaan en hebben ons allebei laten testen.

https://www.soaaids.nl/nl/heb-ik-soa/hoe-krijg-je-soa/kun-je-soa-in-je-keel-of-mond-krijgen

Meer over die testen:

https://sense.info/nl/soas/soa-test onder de 25 is die test bij de GGD gratis zoals je hier kunt lezen

https://www.soaaids.nl/nl/soa-test/hoe-gaat-soa-test hier vind je gwn algemene info

https://www.ggdrotterdamrijnmond.nl/soa-seksualiteit/soa-test/ ik heb maar een GGD in een willekeurige grote plaats die niet mijn woonplaats is genomen, maar je kunt ook zoeken naar een GGD in jouw woonplaats

 

Verder vond die jongen het ook wel fijn als ik spuug of glijmiddel gebruikte als ik aan zijn piemel zat.

Je kunt jullie piemels langs elkaar wrijven  of dat eentje van jullie ze in één keer in je hand (bijvoorbeeld als je tegenover elkaar staat) neemt en dan tegelijk aftrekken, hoeft niet per se tot klaarkomen, je kunt ook gwn een beetje er mee spelen zo

Net als alles eigenlijk is het een eigen keus wat je/jullie leuk vinden en of plassen daar bij hoort moet je ook zelf weten. Ik heb het nog niet vaak gedaan en als ik het deed dan was  het echt over elkaar plassen en dan niet een klein beetje. Ik werd er wel geil van en als je het onder de douche doet, kun je zo weer alles afspoelen en opruimen, dus dat zou ik als tip geven als je over elkaar wilt plassen

Elkaar pijpen, apart of elkaar tegelijk in standje 69

Spreek van tevoren af wat jullie fijn vinden qua waar klaarkomen, in elkaars mond of in elkaars gezicht , dus op welke plekken en of je dan daarna wel of niet elkaars of jullie eigen sperma willen slikken/oplikken

Uiteindelijk kunnen jullie elkaar natuurlijk neuken, maar ik heb dat zelf nog nooit gedaan met een andere jongen en met meisjes gaat sws nooit gebeuren, omdat ik gay ben en alleen op jongens val.

 

Misschien nog wat info:

https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero

https://www.mantotman.nl/nl/seks-relaties/plezier-in-seks

https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/seks-met-een-on-besneden-piemel

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders lees ik het wel als je nog iets te vragen hebt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

@Tweety Dat zijn gele goede tips dankjewel. Ik weet niet hoe warm ik nou word van dat idee van dat plassen hahhaa.

We hebben het zonder klaarkomen gedaan, omdat we eig geil waren maar niet de privacy en de tijd er voor hadden. 

Reputatie 2
Badge +1

@MickeyMouse hahahahahah. Zeker,  ik kom alleen niet met een doos hoor🤭🤭🤪🤪

 

Ik ben vooral de persoon die het heel eng en moeilijk vind, maar die tip om elkaar te respecteren is wel echt de beste.

 

Hij is gay en ik twijfel nog beetje bij mezelf. Maar ik denk dat neuken voor ons net te veel is. Ik weet ook echt niet hoe ik dat zou moeten doen hahah. 

 

69 willen we sowieso doen. Dat lijkt ons wel heel fijn.

 

Zelf snap ik docking niet. Is dat heel fijn ofzo? Das toch dat je de voorhuid over de onbesneden eikel plaatst??

 

Dat over elkaar heen plassen lijkt me niet helemaal gezellig haha.

 

Thanks voor al die linkjes!

@pizzaboy Plassen kan heel erg geil zijn maar iedereen heeft zijn eigen seksuele voorkeuren natuurlijk en iedereen doet wat hij of zij wil ik zou het niet meer kunnen missen in ieder geval en ik ben duidelijk niet de enige hier die plassen geil vind.

Reputatie 2
Badge +1

@Tweety hahaha, das het mooie aan zoveel keuzes. Voor ieder wat wils.  Maar ik zie het ook gewoon niet voor me wat je dan doet haha. Over elkaar heen pissen ja, maar ja. En dan🤣

@pizzaboy Ik laat ook niet gewoon over mijn hele lichaam heen plassen hoor we plassen meestal op elkaars vagina als we seks hebben dan voelt de seks nog veel lekkerder aan waardoor we allebei zalig klaarkomen of we plassen kleine beetjes terwijl we elkaar beffen is ook superlekker.

Reputatie 2
Badge +1

@MickeyMouse 

 

Hahahah, ja ja. Ik kom alleen niet met een doos hoor🤪🤪🤪🤪🤪

 

Dankjewel voor al die linkjes enzo. En je tip over elkaar respecteren en kijken wat we zelf willen is echt het beste. 

 

69 gaan we sowieso doen want dat lijkt ons echt heel erg fijn. Neuken willen we wrs niet, en ik zou ook niet weten wat ik dan moet doen.  Net zoals sperma slakken. In mijn hoofd zijn die twee beetje to much ofzo.

 

Maar we denken dat wel allebei gay zijn dus miss kunnen we het ook wel proberen als we er allebei okay mee zijn. Maar laten we het maar beetje rustig rustig doen hahahaha. 

 

Docking... hmmm. Is dat echt zo geil? Das toch dat je de voorhuid over de onbsnenden eikel legt. En dan??

 

Reputatie 2
Badge +1

@Tweety ohw hahaha. Miss een idee om te proberen haha.

Vraagje, als je klaargekomen bent wil je dan vaak door of stop je dan. Of is dan helemaal arkward. Want daar ben ik beetje bang voor en das ook een reden waarom ik niet wilde komen op dat moment. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pizzaboy,

 

Hahahah, ja ja. Ik kom alleen niet met een doos hoor🤪🤪🤪🤪🤪

 

goed plan, iemand met een doos komt er sws niet in 😂  ik ben als gay boy ook niet zo'n fan van het foefelen met iemands doos 

 

Dankjewel voor al die linkjes enzo. En je tip over elkaar respecteren en kijken wat we zelf willen is echt het beste. 

 

 geen dank en jullie moeten alleen doen wat jullie samen leuk vinden en daar komen jullie vanzelf wel achter

 

 

69 gaan we sowieso doen want dat lijkt ons echt heel erg fijn.

 

is ook, maar ik vind het ook wel fijn als ik me echt alleen kan concentreren op die andere jongen pijpen of zelf klaarkomen en kijken hoe die ander mij pijpt is ook geil en ik vind het ook wel fijn om hem aan te kunnen kijken als ie klaarkomt of hoe ik op of in hem klaarkom. Gelukkig kun je kiezen en je kunt afwisselen...

 

Neuken willen we wrs niet, en ik zou ook niet weten wat ik dan moet doen. 

 

mijn vriendje en ik willen het wel een keertje gaan doen, maar we hebben het nu ook leuk samen, dus we hebben geen haast. Ik denk dat we het deze vakantie wel eens gaan doen..

 

Net zoals sperma slikken. In mijn hoofd zijn die twee beetje to much ofzo.

 

iedereen mag kiezen wat ie wel en wat ie niet ziet zitten en misschien ….later...je kunt altijd nog zien wat je wel en niet doet

 

Maar we denken dat wel allebei gay zijn dus miss kunnen we het ook wel proberen als we er allebei okay mee zijn.

 

zo is het, niks moet, alles mag als jullie het er samen maar over eens zijn en sommige jongens zijn of liever top of liever bottom, anderen versatile en weer anderen hoeven niet zo nodig, dus keus zat

Wat betreft sperma, houd ik er wel van, maar dat moet iedereen zelf bekijken, je hoeft ook niet per se te slikken en ook dan kun je het wel fijn vinden als ie in jouw mond klaarkomt. Je kunt het daarna dan uitspugen, maar misschien is het wel zo leuk en aardig om het van tevoren te vertellen, zodat ie niet ineens denkt dat jij hem niet leuk vindt ofzo

 

Maar laten we het maar beetje rustig rustig doen hahahaha. 

 

ja, hahaha, komt vast wel goed, ik vind je wel grappig en je lijkt me wel een leuke jongen, ook al ken ik je natuurlijk helemaal niet 😂 maar de eerste indruk is wel goed

 

Docking... hmmm. Is dat echt zo geil?

 

elke dag pizza gaat ook vervelen, maar elke dag @pizzaboy over de vloer hebben die weer iets anders verzint….daar zou ik geen 'nee’ tegen zeggen

 

Das toch dat je de voorhuid over de onbesneden eikel legt. En dan??

ja, dat is het 😁😅🤣, maar een beetje geil aan elkaar zitten prutsen is altijd wel geil om te doen toch, lekker met jullie eikels over elkaar wrijven en ja….😊😋...humor en lachen in een relatie is altijd goed, toch en wie weet vinden jullie het veel leuker als van tevoren gedacht. Soms moet je eerst de berg opklimmen om van het uitzicht te genieten….verzin ik die nou echt zelf of is dat een bestaande uitdrukking, nou ja, mijn vriendje moet er iig om lachen, dus ik scoor weer punten

 

Vraagje, als je klaargekomen bent wil je dan vaak door of stop je dan. Of is dan helemaal arkward. Want daar ben ik beetje bang voor en das ook een reden waarom ik niet wilde komen op dat moment. 

ik weet dat je 'm aan iemand anders stelde, maar ik ben zo brutaal en eigenwijs om er ook iets over te zeggen 😉

ik, of eigenlijk moet ik zeggen wij, want ik praat dan voor mij en mijn vriendje vinden het niet awkward om 'door te gaan’  nadat één van ons is klaar gekomen…..ik vind aanraking nadat ik ben klaar gekomen wel fijn, maar er zijn ook jongens die dat liever dan even niet hebben. Daar kun je het met elkaar over hebben en dan kan je bijvoorbeeld doorgaan met die ander te verwennen en dat hij jou even laat bijkomen.

Jullie kunnen ook gewoon lekker op of tegen elkaar liggen en kussen ofzo. Gewoon uitproberen in de praktijk en zodra je merkt wat wel en wat niet goed voelt, dan kun je dat tegen elkaar zeggen of bijvoorbeeld laten weten door zijn hand beet te pakken en naar een andere plek te doen, zodat hij snapt wat jij bedoelt. Dat gaat op een gegeven moment wel vanzelf, zonder dat het voor iemand vervelend hoeft te voelen.

Kijk, als het zo is dat jullie er na het klaarkomen allebei even geen zin meer in hebben, kun je beter even iets anders gaan doen of gwn rustig blijven liggen te niksen.

Niks hoeft en alles kan, bespreek het en test het uit.

Je kan ook gwn een beetje met elkaars sperma klooien en elkaar lief aankijken. Er is niet echt een handleiding voor…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

  goed plan, iemand met een doos komt er sws niet in 😂  ik ben als gay boy ook niet zo'n fan van het foefelen met iemands doos 

hahahhahahaha, ik weet niet hoe graag ik met iemands doos wil spelen. Maar of ik gay ben dat weet ik dus ook niet, Die vriend van mij is dus ook gwn echt een vriend en niet mn vriendje…

is ook, maar ik vind het ook wel fijn als ik me echt alleen kan concentreren op die andere jongen pijpen of zelf klaarkomen en kijken hoe die ander mij pijpt is ook geil en ik vind het ook wel fijn om hem aan te kunnen kijken als ie klaarkomt of hoe ik op of in hem klaarkom. Gelukkig kun je kiezen en je kunt afwisselen…

 

Jaaaaa, maar het was ook zo raar om voor het eerst te zien dat iemand aan je lul zat te lebberen ff kort gezegd. Ik vond het wel heel erg fijn, maar wil gwn graag met hem beetje kijken hoe en wat. Ook om te kijken of de interesse meer kan gaan worden in elkaar.\\

 

zo is het, niks moet, alles mag als jullie het er samen maar over eens zijn en sommige jongens zijn of liever top of liever bottom, anderen versatile en weer anderen hoeven niet zo nodig, dus keus zat

Wat betreft sperma, houd ik er wel van, maar dat moet iedereen zelf bekijken, je hoeft ook niet per se te slikken en ook dan kun je het wel fijn vinden als ie in jouw mond klaarkomt. Je kunt het daarna dan uitspugen, maar misschien is het wel zo leuk en aardig om het van tevoren te vertellen, zodat ie niet ineens denkt dat jij hem niet leuk vindt ofzo

 

Oeh ja haha, Ieder wat wils idd. Ik zou t miss gwn willen proberen, jolo modus zegmaar. Maar hij wilt het niet dus dan doen we het niet. allebei wel of allebei niet.

 

 

mijn vriendje en ik willen het wel een keertje gaan doen, maar we hebben het nu ook leuk samen, dus we hebben geen haast. Ik denk dat we het deze vakantie wel eens gaan doen..

 

oeh wat leuk zeg! Heel veel plezier alvast!

 

 

ja, hahaha, komt vast wel goed, ik vind je wel grappig en je lijkt me wel een leuke jongen, ook al ken ik je natuurlijk helemaal niet 😂 maar de eerste indruk is wel goed

 

hahahha, nu nog wel… maar thanks. Jij lijkt me ook erg gezellig, maar helaas is dit niet het platform om contact te leggen.

 

elke dag pizza gaat ook vervelen, maar elke dag @pizzaboy over de vloer hebben die weer iets anders verzint….daar zou ik geen 'nee’ tegen zeggen

 

hahah, dat wordt wel fooi betalen hoor. Geintje

 

ja, dat is het 😁😅🤣, maar een beetje geil aan elkaar zitten prutsen is altijd wel geil om te doen toch, lekker met jullie eikels over elkaar wrijven en ja….😊😋...humor en lachen in een relatie is altijd goed, toch en wie weet vinden jullie het veel leuker als van tevoren gedacht. Soms moet je eerst de berg opklimmen om van het uitzicht te genieten….verzin ik die nou echt zelf of is dat een bestaande uitdrukking, nou ja, mijn vriendje moet er iig om lachen, dus ik scoor weer punten

 

jaaaa, daar heb je helemaal gelijk in. We konden zelfs met de broek aan niet van elkaars lul afblijven. Hij zat op mn schoot toen we op de computer zaten en ik zat met mn hand zn lul te knijpen enzo en hij ging tegelijkertijd mij aanraken. Dat was zo intiem en fijn. Humor is zeker belangrijk haha, ik kneep erin en zei toet toet. Ik ging echt dood van de lach. wrs ook door het ongemak

 

ik, of eigenlijk moet ik zeggen wij, want ik praat dan voor mij en mijn vriendje vinden het niet awkward om 'door te gaan’  nadat één van ons is klaar gekomen…..ik vind aanraking nadat ik ben klaar gekomen wel fijn, maar er zijn ook jongens die dat liever dan even niet hebben. Daar kun je het met elkaar over hebben en dan kan je bijvoorbeeld doorgaan met die ander te verwennen en dat hij jou even laat bijkomen.

 

wel echt fijn zeg dat jullie dat zo duidelijk hebben afgesproken. Echt heel erg leuk. Hopelijk kunnen jullie snel meer stappen zetten. Moet wel goed komen zo te horen.

 

Zooo, dat was mijn bijbel weer hahhaha

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pizzaboy,

hahahhahahaha, ik weet niet hoe graag ik met iemands doos wil spelen. Maar of ik gay ben dat weet ik dus ook niet, Die vriend van mij is dus ook gwn echt een vriend en niet mn vriendje…

 

is toch prima, zolang jullie het maar leuk hebben en de tijd zal het wel leren

 

Jaaaaa, maar het was ook zo raar om voor het eerst te zien dat iemand aan je lul zat te lebberen ff kort gezegd. Ik vond het wel heel erg fijn, maar wil gwn graag met hem beetje kijken hoe en wat. Ook om te kijken of de interesse meer kan gaan worden in elkaar.\\

 

ja, tuurlijk, logisch toch en ik heb het nu nog steeds bij de eerste aanraking van de piemel van mijn vriendje dan gaat er toch een speciaal gevoel door mijn lichaam...en gelukkig maar, want dat zegt alleen maar dat ik nog stapelgek op hem ben en hij heel speciaal is. Ik snap ook wat je zegt die eerste keer zien dat iemand met jouw piemel bezig is, das echt weird, maar ook heel fijn tegelijk. Over sommige dingen moet je gwn niet te lang nadenken

 

Oeh ja haha, Ieder wat wils idd. Ik zou t miss gwn willen proberen, jolo modus zegmaar. Maar hij wilt het niet dus dan doen we het niet. allebei wel of allebei niet.

 

is ook prima toch, maar heb je nooit je eigen sperma geproefd dan…. uit nieuwsgierigheid ofz

 

oeh wat leuk zeg! Heel veel plezier alvast!

 

ik ga aan je denken, maar het kan ook zijn dat ik te druk met andere dingen bezig ben, geen idee en net wat je in een vorige reactie schreef ’geen idee wat ik dan moet doen’, ja, erin en eruit, maar hoe precies idk, kun je zoiets oefenen….die beweging…. hahaha….ik heb het andere jongens wel eens zien doen irl en echt moeilijk leek het ook weer niet, maar hoe krijg je een ritme ofzo…. niet teveel over nadenken, misschien zit het wel in mijn oerinstinct ofzo….ik ga het gwn aan mijn broers vragen….die weten dat wel uit de praktijk

 

hahahha, nu nog wel… maar thanks. Jij lijkt me ook erg gezellig, maar helaas is dit niet het platform om contact te leggen.

dankje, klopt, dit is serious shit en niet om af te spreken, maar een beetje humor en lol, plezier in een relatie maakt alles wel veel leuker. Ik moet er niet aan denken als ik niet keihard kan lachen als er iets fout gaat

 

hahah, dat wordt wel fooi betalen hoor. Geintje

geen probleem, ik betaal je wel in natura, houd je van iets vloeibaars, iets wittigs…..

oh ja, ik kan natuurlijk ook gwn vragen of je melk lust of liever iets anders drinkt 🙃

 

jaaaa, daar heb je helemaal gelijk in. We konden zelfs met de broek aan niet van elkaars lul afblijven. Hij zat op mn schoot toen we op de computer zaten en ik zat met mn hand zn lul te knijpen enzo en hij ging tegelijkertijd mij aanraken. Dat was zo intiem en fijn. Humor is zeker belangrijk haha, ik kneep erin en zei toet toet. Ik ging echt dood van de lach. wrs ook door het ongemak

mijn vriendje en ik liggen dubbel van jouw verhalen, toet toet, ik vind het wel mooi allemaal, als je niet om en met elkaar kunt lachen wordt 't wel een saaie boel. Ik snap ook niet hoe serieus sommige mensen kunnen zijn, maar ja, wie weet hoe ze zijn als ik ze niet zie…

 

wel echt fijn zeg dat jullie dat zo duidelijk hebben afgesproken. Echt heel erg leuk. Hopelijk kunnen jullie snel meer stappen zetten. Moet wel goed komen zo te horen.

 

ja, maar als je gewoon open en eerlijk tegen elkaar bent dan gaat dat vanzelf. Ik weet dat sommige mensen het een lastig onderwerp vinden om open over seks te praten, maar het maakt alles veel mooier als je er normaal met elkaar over kan praten. Kijk ik zit ook niet tegen iedereen dit soort verhalen te vertellen, maar met sommige vrienden heb ik het wel over. Ook om van elkaar te leren en een beetje nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer en zeker verhalen waar je om kan lachen zoals jouw ‘toet toet verhaal’ maken mij wel blij. Ik zie dat dan ook gelijk voor mij hahaha

 

Zooo, dat was mijn bijbel weer hahhaha

 

mooi man, nou ja ik hoor het wel als er nog nieuws is, ik ga nog ff wat spullen inpakken voor vakantie

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

@MickeyMouse 

is ook prima toch, maar heb je nooit je eigen sperma geproefd dan…. uit nieuwsgierigheid ofz

Haha nee, lijkt me niet heel fijn of geil ofzo. Miss wel van die vriend, maar ik weet het niet. 

 

ik ga aan je denken, maar het kan ook zijn dat ik te druk met andere dingen bezig ben, geen idee en net wat je in een vorige reactie schreef ’geen idee wat ik dan moet doen’, ja, erin en eruit, maar hoe precies idk, kun je zoiets oefenen….die beweging…. hahaha….ik heb het andere jongens wel eens zien doen irl en echt moeilijk leek het ook weer niet, maar hoe krijg je een ritme ofzo…. niet teveel over nadenken, misschien zit het wel in mijn oerinstinct ofzo….ik ga het gwn aan mijn broers vragen….die weten dat wel uit de praktijk

 

hahaha, denk maar aan je vriendje…

 

geen probleem, ik betaal je wel in natura, houd je van iets vloeibaars, iets wittigs…..

oh ja, ik kan natuurlijk ook gwn vragen of je melk lust of liever iets anders drinkt 🙃

 

Sojamelk graag...🙃

 

mijn vriendje en ik liggen dubbel van jouw verhalen, toet toet, ik vind het wel mooi allemaal, als je niet om en met elkaar kunt lachen wordt 't wel een saaie boel. Ik snap ook niet hoe serieus sommige mensen kunnen zijn, maar ja, wie weet hoe ze zijn als ik ze niet zie…

 

haha ja, Humor is echt het aller belangrijkste. Daarom wil ik het ook graag met deze vriend doen, want wij zitten gewoon echt op één lijn ook qua humor enzo. Maar voel me ook het meest vertrouwt bij hem.

 

ja, maar als je gewoon open en eerlijk tegen elkaar bent dan gaat dat vanzelf. Ik weet dat sommige mensen het een lastig onderwerp vinden om open over seks te praten, maar het maakt alles veel mooier als je er normaal met elkaar over kan praten. Kijk ik zit ook niet tegen iedereen dit soort verhalen te vertellen, maar met sommige vrienden heb ik het wel over. Ook om van elkaar te leren en een beetje nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer en zeker verhalen waar je om kan lachen zoals jouw ‘toet toet verhaal’ maken mij wel blij. Ik zie dat dan ook gelijk voor mij hahaha

 

Hhahaha. Ik praat overal gemakkelijk over, maar echt privé dingen bespreek ik nooit puur omdat ik mensen niet vertrouw. Maar seks in het algemeen, tis juist belangrijk om het daar over te hebben. 

 

mooi man, nou ja ik hoor het wel als er nog nieuws is, ik ga nog ff wat spullen inpakken voor vakantie

 

Veel plezier!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @pizzaboy en @MickeyMouse ,

Letten jullie op forumregel 5: chatten is niet toegestaan.

Andere gebruikers kunnen reageren op de vraag van @pizzaboy , maar jullie gaan chatten en off-topic.

Alvast bedankt!

Groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mariska H ,

 

ik heb het nog eens even terug gelezen en ik snap dat mijn laatste reactie een beetje op het randje was, maar ja, na een lange dag en als je echt het gevoel krijgt dat je iemand aan het helpen bent, begon het idd een beetje te lijken op alsof ik met een vriend aan het praten was. Dat gaat soort van automatisch, ik probeer me te verplaatsen in die ander en als die dan ook aardig terug is, kan dit wel eens gebeuren. Zo ben ik gewoon in het dagelijks leven. Op zich is het natuurlijk wel fijn als je op het forum over zo'n onderwerp toch kunt praten, want dat kan niet iedereen, overal.

Maar, het is goed dat jullie van de KT het in de gaten houden en ons een seintje geven.

Dankjewel daarvoor.

Natuurlijk mag iedereen ook reageren en dat is gelukkig ook gebeurd gisteren.

 

@pizzaboy,

dankjewel voor je reactie. Ik heb 'm net gelezen en ik denk dat die voor zich spreekt en als je nog nieuwe vragen hebt en ik heb nog een tip ofzo, dan ga ik nog wel iets posten. Het gaat vast wel goedkomen met die vriend en de tijd zal het leren wat er allemaal uit komt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +5

Misschien hebben jullie een zwembad(je) in de tuin staan en als je ouders er niet zijn gewoon met je zwembroek erin en dan op een gegeven moment uittrekken en dan met elkaar spelen. Of in bad of samen onder de douche gaan en elkaar inzepen en afspoelen.  Of als jullie bij elkaar logeren naakt in bed gaan liggen en dan elkaar strelen. Of als jullie ouders weg zijn helemaal naakt door het huis lopen en alles doen wat jullie normaal ook doen alleen dan naakt

Reputatie 2
Badge +1

@Aubien dat is een hele goede. Dankjewel

Reputatie 7
Badge +5

Graag gedaan kerel, welke vind je goed! Hoor graag wat je gaat doen! Alles rustig opbouwen zo heb ik het ook gedaan 

Reputatie 2
Badge +1

 

Ik denk samen naakt in bed liggen. Samen douchen lijkt me ook erg leuk haha. Komt goed!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Aubien,

 

jij zit ook wel vol met goeie ideeën en ik durf te wedden dat je die eerst allemaal zelf uitgeprobeerd hebt 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +5

@MickeyMouse haha ja klopt zeker uit geprobeerd en ben ook vaak opzoek naar iets nieuws ik houd er niet van om standaard op m’n kamer te rukken en ook dingen bedenken met 2 beste vrienden doen we vaak

Reageer