Vraag

Beste vriend

  • 27 January 2024
  • 2 reacties
  • 478 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Hoi, 

ik ben de laatste tijd best vaak bij mijn beste vriend. We kennen elkaar al vanaf ons 10e ofzo. Maar de laatste tijd doet hij raar. Ik ging bijvoorbeeld bij een feestje op zijn schoot zitten voor de grap. Maar ik moest er gelijk af en hij ging met zijn benen gelijk onder de tafel zitten. Nu denk ik dat hij een stijve heeft gekregen. Het laatste jaar heb ik een grotere kont gekregen door de puberteit en mijn tieten groeien ook nogsteeds. Zou dit de reden zijn dat hij ineens een stijve van mij krijgt of geil van mij wordt. Moet ik het anders uitzoeken als ik alleen met hem ben? 
liefs H


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi, 

ik ben de laatste tijd best vaak bij mijn beste vriend. We kennen elkaar al vanaf ons 10e ofzo. Maar de laatste tijd doet hij raar. Ik ging bijvoorbeeld bij een feestje op zijn schoot zitten voor de grap. Maar ik moest er gelijk af en hij ging met zijn benen gelijk onder de tafel zitten. Nu denk ik dat hij een stijve heeft gekregen. Het laatste jaar heb ik een grotere kont gekregen door de puberteit en mijn tieten groeien ook nogsteeds. Zou dit de reden zijn dat hij ineens een stijve van mij krijgt of geil van mij wordt. Moet ik het anders uitzoeken als ik alleen met hem ben? 
liefs H

Hallo H,

Het zou heel goed kunnen dat hij snel een stijve krijg omdat hij in de pubertijd zit. Dan krijgen jongens sneller ene stijve en soms ook wanneer ze dat niet willen. Misschien dat hij dat niet wilt, omdat dat dan raar zou voelen voor jou en dat maakt hem ongemakkelijk. Het zou kunnen dat als hij echt net in de pubertijd zit dat hij dat ook heel snel klaar komt. En dat kan je als jongen niks tegen doen dat gebeurd gewoon. Ja sounaan hetm kunnen vragen (voorzichtig) of je mag vragen waarom hij dat deed. En of hij het ongemakkelijk vind of dat hij niet wou dat jij het voelde. Ik hoop dat dit je helpt.

Gr MaBa

Reputatie 2
Badge +1

Wat @MaBa zegt klopt. Zou er idd ook gwn vragen Wrm hij dat deed.

Reageer