Skip to main content
Vraag

Beste vriend

• July 20, 2026
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een goede vriend, we hebben samen al veel gedaan zoals/ tongzoenen, gepijpt onze piemel in elkaars kont gestoken en nog andere dingen en vond dit heel leuk. Maar wil nog meer doen met hem maar weet niet wat ik kan doen vanavond met hem hebben jullie tips laat maar weten. En hij is 13 en ik 14 jaar oud.

6 reacties

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+3

Misschien truth or dare ofzo, dat doe ik altijd als ik ben logeren

Veel plezier vanavond, ​@Minecraft speler 

Forum|alt.badge.img+4

Heyyyy,

Gewoon zeggen dat je meer wilt doen en hem laten kiezen, je wilt niet egoïstisch zijn en het geeft hem een goed gevoel.

Groetjes

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+3

Hoe is het gegaan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 21, 2026

Ik wou het hem eigenlijk gewoon vragen maar mijn broer was erbij dus konden we het niet doen dus ga ik het vanavond nog eens proberen want hij is er vanavond niet. Dus mijn plan is hem gewoon een beetje aanraken want we zijn samen een serie aan het volgen in de zetel en dan het proberen vragen.

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+3

@anoniem2228787 Oke, laat je weten hoe het is gegaan?

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 21, 2026

jullie hebben al veel met elkaar gedaan zoals gezoend en elkaars piemel in jullie mond gedaan en bij elkaar jullie piemel tussen de billen en elkaars kont gestopt. als jullie nu gewoon eens alleen gaan knuffelen zonder sex dat is ook wel spannend denk ik. toen jullie met jullie piemels in elkaars kont zaten is er toen ook sperma uitgekomen of niet want je kan er ziek van worden dus hou daar rekening mee en doe het veilig en denk er ook aan dat hij pas 13 is.