Vraag

Beste vingertechnieken

  • 9 January 2022
  • 4 reacties
  • 2587 Bekeken

Badge

Heyy, ik vinger al een tijdje, minimaal 2 jaar en ik wil wat meer variatie. Wat doen jullie met vingeren? Waar kan je je plekjes vinden en waar kom je van klaar? Ik zoek eigenlijk iets waarmee ik mezelf kan vingeren dat geen lawaai maakt. Hebben jullie nog tips of dingen die ik eens moet proberen? Wat raden jullie aan om te gebruiken? Nog andere dingen? Ik wil het niet met n partner doen.

Hoe weet je waar je gspot en clit zitten? En van welk plekje ga je squirten? 

 

(tekst aangepast door Kindertelefoon in verband met forumregel 9)


4 reacties

Je zult jezelf een beetje moeten ontdekken. Zorg dat je zelf weet wat je fijn vindt, dat is voor iedereen namelijk weer anders. Wat voor de één werkt, vind jij misschien helemaal niks.

Ik zou geen voorwerpen in je vagina steken die daar niet voor bedoeld zijn. Deze kunnen bijvoorbeeld scherp zijn en wondjes veroorzaken, daarnaast kunnen gebruiksvoorwerpen natuurlijk erg onfris zijn waardoor je risico loopt op infecties. Ook zit je niet te wachten in iets dat afbreekt daarbinnen en vast komt te zitten. Lijkt me een ongemakkelijk doktersbezoekje. Houd het dus maar bij vingers en eventueel sextoys.

Het topje van de clitoris zit bovenin de vulva, onder de clitorishoed, een soort capuchon die erover valt om hem te beschermen. Als je deze na twee jaar nog niet hebt gevonden zou ik je willen adviseren om eens een anatomisch plaatje op te zoeken of kijk eens dit filmpje op sense.info en kijk eens met een spiegel of je dat bij jezelf ook kunt vinden.

Zoals je ook op Sense.info - Clitoris kunt zien, is de clitoris groter dan alleen het knopje aan de buitenkant. De G spot is ook onderdeel van de clitoris en bevindt zich ongeveer 3-5 centimeter diep aan de kant van je buik. Een bekende manier om deze te stimuleren is de ‘kom hier-beweging’ met een of meer vingers.

Het stimuleren van de G spot kan ook leiden tot squirten maar niet iedereen kan dit. 

 

Kijk eens op deze pagina's zodat je een beetje weet wat daaronder allemaal speelt. Dat zal zeker helpen. Snuffel maar eens rond op Sense.

Je hebt twee  verschillende spots

 

 1. de clit die zit buiten de vagina. die zit tussen de shaamlippen.als je er ever heen gaat kan dat een fijn gevoel geven.

 

2. De g spot die zit in de vagina. die kun je vinden door een kom maar beweging te doen richting de buik . het volt als een knobbeltje aan, als je deze stimuleert kunen sommigen meiden ook squirten.

 

Om het lekkerder te maaken kan je. seks toys of een douchekop  gebruiken. ander dingen zijn niet hygiënisch.

 

hoop dat je hier iets aan hebt.

 

Gr bren.

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Dit is hoe ik vaak klaarkom (tw; too much information lol)

 

Eerst deed ik altijd alleen clitorale stimulatie, maar nu ik deze combi-stimulatie doe, zijn mijn orgasmes veel beter! Het uitstellen van het orgasme maakt het sowieso veel beter. Dit is hoe ik het ervaar, ben geen deskundige lol.

Je kan ook altijd nog een vibrator of een dildo aanschaffen, dat zou ook voor weer hele nieuwe orgasmes kunnen leiden. 

anyways, hoop dat je hier iets aan hebt! succes!

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9: het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan. 

Anne, De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Be rij je knuffel beer echt giel en je komt super snel klaar 

Reageer