Skip to main content
Vraag

Beste meiden waar vallen jullie op( wat voor een jonge??

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste meiden op wat voor een jongen vallen jullie.

3 reacties

L.T
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

ik ben zelf 14 bijna 15 

ik val eig op 2 type mensen en op die 2e mag je echt niet gaan judgen

dus ik val op jongens die tenminste 170-175 zijn, het liefts 1 jaar ouder dan ik, het liefst bruin haar bruine ogen, wavy middenscheiding is echt prachtig, en ik vind alles qua lichaams type prima behalve skinny en obese. Hij moet me kunnen vertrouwen ook als ik met andere jongens app. ik wil graag met hem kunnen praten over hoe ik me voel en ik wil graag dat hij me dan ook advies geeft wat me kan helpen. ik wil met hem kunnen knuffelen en zoenen en gwn relaxen zonder dat het awkward is. en ik zou het ook fijn vinden als ik niet alles in de relatie hoef te doen en hij bijv ook een keer bedenkt van: laten we naar de film gaan. of laat ik haar een cadeautje geven. en ik vond het altijd echt geweldig als mn ex me dan opeens van ahcter ging knuffelen.

ennnn, oke oprecht niet gaan judgen, maar ik val ook op oudere mannen……..

met een soort gespierde dad bod en een baard en peperzout haar.

Omenti
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 23, 2025

Hi 

Ik vindt jongens niet zo snel aantrekkelijk, ligt aan mij hoor. Maar ik vindt lang haar bij jongens echt heel mooi en als ze geverfd haar hebben en iets van nagellak ofz. Beetje metalhead vindt ik best mooi. 

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

Ik val op jongens die langer zijn dan mij (ik ben zelf helaas 1,72 😭) haar kleur maakt me niet zo veel uit gaat meer om haar stijl liefst krullen of wavy. En niet te dik ofzo maar het hoeft ook niet heel veel spieren gwn een gezond lichaam. Voor ogen heb ik niet echt een voorkeur, ik vind alles wel mooi. Kwa stijl gwn stoer en niet VOETBAL PAKKJES sorry maar iedereen heeft dat altijd aan een voetbal shirt is soms wel cool maar voor de rest gwn normale kleding (sorry als dat gemeen overkwam) ik vind het ook wel leuk als een jongen zo’n klein silveren kettingkje draag of een kleine oorbel. Kwa leeftijd wel ouder dan mij en mijn grootste afknapper is als ie vapped of rookt 🤢.  

hoop dat je hier wat aan hebt xx ster.