Skip to main content

Ik heb een besneden piemel, is dat goed of niet? Wat is fijner onbesneden of besneden. Voor de jongens met besneden piemel kunnen jullie mij uitleg geven waarom het beter/slechter is? Dankjewel

Dat is niet goed of fout.

Seks

Als je besneden bent, kun je gewoon genieten van seks. Je kunt ook klaarkomen. Wel is je eikel vaak wat minder gevoelig:

  • Ben je onbesneden, dan wordt de eikel beschermd door de voorhuid. De eikel is dan zacht zonder dikke hoornlaag en daardoor erg gevoelig.
  • Bij besneden jongens is de is eikel altijd ontbloot. Daardoor is de hoornlaag van de eikel dikker. De eikel is dan iets minder gevoelig, maar dat hoeft geen probleem te zijn voor een goed seksleven. Het kan zijn dat het wat langer duurt voordat je bij aftrekken of vrijen klaarkomt

Bron: https://sense.info/nl/je-lichaam/jongenslichaam/eikel-en-voorhuid#besnijden


Ik heb een besneden piemel, is dat goed of niet? Wat is fijner onbesneden of besneden. Voor de jongens met besneden piemel kunnen jullie mij uitleg geven waarom het beter/slechter is? Dankjewel

is zeker niet raar ben zelf goed bevriend met iemand die besneden is, geen van beide is beter. Sws is ied z’n piemel anders dus niks is normaal 


Reageer