besneden penis maar niet blij over,


  • Anonymous
  • 0 reacties
hee, ik ben vorige week woensdag dus besneden vanwege mn voorhuid, (zie mijn andere topic) maar ik ben er nog niet trots op, iedereen zegt dat het helemaal geweldig is en na 2 dagen al stuk beter gaat en dat je dan al bijna niks meer ervan merkt en iedere keer als ik een onderbroek aan doe blijft mn penis aan mn onderbroek plakken omdat ie dan nog wondvocht aanmaakt en er komt dan een beetje pus bij.. is dit normaal? zijn er mensen die ook besneden zijn? zoja zou je misschien jou'n mening willen vertellen wat jij ervan vond?

gr
15 jaar

15 reacties

en wat vinden meiden van een besneden penis?
ik ben ook besneden geweest heb er nu geen last meer van in het begin ook maar je kunt gewoon alles doen

allen bij het aftrekken is je eikel minnder gevoelig maar dan moet je iets harder rekken maar meiden vidden het niet erg denk ik
Heb je nog een update ?
Hoe bedoel je janss
Nou ik bedoel is het probleem opgelost, gaat het beter, plakt het niet?
Ben nog bei naar de dokter geweest heb overmorgen een afspraak
W8 van wie is deze poll nou? Van anoniemsky toch?
Is er nog een update
Is er nog een update

hee, het probleem is wel verholpen opzich, alleen mn eikel is nog wel erg gevoelig met aftrekken/aanraken,
verder is het goed geheeld en heb ik er geen last meer van.
Fijn om te horen Anoniemsky!
GroetJe M12G
Ja mijn voorhuid komt ook niet over de eikel heen maar heb geen zalf of iets geprobeerd en heb zelfs niet met Mn ouders erover gepraat, maar deed het besnijden pijn?
ben een meisje en zelf vind ik een besneden penis geiler dan een onbesneden penis, maar dit kan natuurlijk per meisje verschillen. wel vind ik het veel hygiƫnischer. hoop dat je wond snel geneest.
Ik ben ook besneden en lag toen 2 weken op bed dus jij hebt geluk ik kan wel gewoon alles met aftrekken ik ben er wel blij mee want het is hygienischer enzo en makkelijker te wassen 😉
Ik ben ook besneden en lag toen 2 weken op bed dus jij hebt geluk ik kan wel gewoon alles met aftrekken ik ben er wel blij mee want het is hygienischer enzo en makkelijker te wassen ;D

Hzo ben jij besneden (geloof, etc)
Ik ben ook besneden en had da ook zoals u en meiden vinden dit totaal niet erg en het is ook wel beter je eikel is minder gevoelig
Grtjs ?

Reageer