Skip to main content

Hallo ik moet dus binnenkort misschien besneden worden en nu vroeg ik mij dus af. wat zijn nou de dingen die fijn en niet fijn zijn aan besneden zijn?

en als je sinds kort besneden bent wat het meeste pijn deed en wat er heel anders is nu je besneden bent?

Waarom moet je eigenlijk besneden worden? En hoe oud ben je?


kben 16 en moet wss besneden worden omdat mijn voorhuid heel strak zit

 


Dan krijg je niet per direct een besnijding, ik heb het namelijk zelf gehad dat het te strak zat, en kreeg een zalfje waarmee het losser kwam.

Dit kan jij ook gewoon krijgen dan (lijkt me). 


ik heb al zo een zalfje gehad heeft maar een beetje geholpen maar nu is het nogsteeds te strak


Ik hoorde van vrienden van me dat het een paar weken niet rukken is en een beetje pijnlijk kan zijn kn het begin maar dat went wel

Dus als het moet moet je niet bang zijn hoor 


ik heb al zo een zalfje gehad heeft maar een beetje geholpen maar nu is het nogsteeds te strak

@Pindakaas in een pot , ik ben ook besneden omdat mijn voorhuid te strak was. Ik was nog erg jong, 5/6 jaar. Eerst vond ik het klote hoe het eruit zag. Met het rukken is het soms ook klote, teminste als ie echt kei hard is dan heb ik geen huid over. Is wel een beetje zoeken maar uiteindelijk lukte het wel. Het is wel schoner ook.


Ik ben al sinds mijn 6e besneden. Ik had iets als een onsteking door een te strakke voorhuid.

Na een week is de pijn wel weg. Ik kon niet zo  goed lopen, want je krijgt een soort doekding eromheen. maar super veel pijn deed het niet. Nou, mijn broertje schopte perongeluk tegen mn penis aan, net toen het bloeden een soort van gestopt was… Je eikel is in het begin heel gevoelig. Dat gevoel trekt wel weg. Verder, als het komt op aftrekken, zie ik geen nadelen, want ik heb nooit geweten dat je je eikel met je voorhuid masseert. Dat, zal lastig gaan, dus je zou iets anders moeten verzinnen dan de eikel aanraken. Ook, het is schoner. Maar als het koud is, kan je penis zó inkrimpen, dat als je je eikel weer naar voren trekt, net alsof je voorhuid hebt, kan dat wel een dingetje zijn. Maar ja, we verwachten warm weer nu! Het is altijd wel zelf even kijken wat een voordeel en nadeel is, denk ik.

Grtz,

3costaboy


Reageer