Vraag

ben vaak geil, maar kleine piemel

  • 7 December 2023
  • 22 reacties
  • 912 Bekeken

Badge

Ik ben 13jaar, en ben vaak geil maar ik heb een redelijk klein piemel ik wil daar met iemand over praten en dat hij mij vrolijkt ofzo en dat ik dat persoon kan vertrouwen, hoe kan ik zo iemand vinden?


22 reacties

Reputatie 6

Het is jouw mening dat je, zogenoemd, een “kleine piemel” hebt. Dat is 1.

Al wil je iemand hebben om mee te praten, dan zou ik een vriend uitkiezen die je vertrouwt. Maar het ding is: ga het niet hierover hebben, aangezien je ‘privé delen’, persoonlijk, en zoals ik al zei: privé zijn.

Want sowieso verpest je dan de relatie die je hebt met iemand, aangezien hij je dan anders gaat zijn, lijkt mij.

Maar hoe je zo'n persoon kan vinden, is waarschijnlijk bij je eigen school, maar kies niet een willekeurig persoon uit, aangezien die dan alles kan ‘verklikken’. Maar sowieso moet je zo'n (speciale) band opbouwen.


VragenVragen

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben 13jaar, en ben vaak geil maar ik heb een redelijk klein piemel ik wil daar met iemand over praten en dat hij mij vrolijkt ofzo en dat ik dat persoon kan vertrouwen, hoe kan ik zo iemand vinden?

heb je een bepaalde vriend waarmee je hierover kan praten? Je kan hier ook met je ouders over praten als je je echt zorgen maakt maar je piemel gaat sowieso nog groeien, heb je je piemel al eens gemeten? Dan kan je eens vergelijken met het gemiddelde van een jongen van jouw leeftijd

Badge

Ik ben 13jaar, en ben vaak geil maar ik heb een redelijk klein piemel ik wil daar met iemand over praten en dat hij mij vrolijkt ofzo en dat ik dat persoon kan vertrouwen, hoe kan ik zo iemand vinden?

heb je een bepaalde vriend waarmee je hierover kan praten? Je kan hier ook met je ouders over praten als je je echt zorgen maakt maar je piemel gaat sowieso nog groeien, heb je je piemel al eens gemeten? Dan kan je eens vergelijken met het gemiddelde van een jongen van jouw leeftijd

Ik heb niemand om hiermee te praten en mijn stijve is 8cm

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Muis333

Hoe groot is hij dan. Dan zou ik je beter kunnen helpen, maar hij gaat in ieder geval echt nog verder groeien hoor!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben 13jaar, en ben vaak geil maar ik heb een redelijk klein piemel ik wil daar met iemand over praten en dat hij mij vrolijkt ofzo en dat ik dat persoon kan vertrouwen, hoe kan ik zo iemand vinden?

heb je een bepaalde vriend waarmee je hierover kan praten? Je kan hier ook met je ouders over praten als je je echt zorgen maakt maar je piemel gaat sowieso nog groeien, heb je je piemel al eens gemeten? Dan kan je eens vergelijken met het gemiddelde van een jongen van jouw leeftijd

Ik heb niemand om hiermee te praten en mijn stijve is 8cm

8,7 tot 13,6 cm dit is het gemiddelde voor iemand van jouw leeftijd, maar je hoeft je zeker geen zorgen te maken, je piemel gaat  in ieder geval nog verder groeien.

Dit kan te maken hebben met of je in je puberteit zit of niet de ene jongen begint op z’n 12 met zijn puberteit de andere maar op z’n 15 dus...

Reputatie 7
Badge +4

@paboah25 Ja, mijn puberteit begon pas op m'n 14de, mijn lul is nu stijf ongeveer 10 cm. Dus bij iedereen begint de puberteit op een andere leeftijd. 

Reputatie 7
Badge +5

Maak je geen zorgen hij groeit nog wel, heb je wel al schaamhaar en/of sperma?

Badge

Maak je geen zorgen hij groeit nog wel, heb je wel al schaamhaar en/of sperma?

Ja allebei

Reputatie 7
Badge +5

Misschien is het zelfs beter om je probleem hier te vertellen, wij kennen je toch niet!

Reputatie 5
Badge +4

@Muis333 zoals @Aubien zegt is het denk ik beter om het hier te vertellen als je niemand hebt om mee te praten. Er zijn hier genoeg mensen die je kunnen helpen en opvrolijken!

Reputatie 7
Badge +5

@Muis333 jij bent iig verder met de ontwikkeling. Ik heb nog geen sperma en geen schaamhaar en die van mij is slap 8,5cm en stijf 10cm dus niet heel veel groter dan die van jouw

Badge

Ja mijn probleem is ik ga binnenkort slaapfeestje met een goede vriend ik wil geil doen met die dan maar ik was onzeker of mijn piemel goed genoeg is 

ik heb ook kleine piemel

Reputatie 5
Badge +4

@Muis333 elke piemel is goed, groot, klein, dik en dun dat maakt allemaal niet uit

doe op dat slaapfeestje maar geil met je goede vriend, toch als hij dat ook wil.

Ik ben er zeker van als het echt een goede vriend is dat dat hem echt niet uitmaakt.

 

Reputatie 5
Badge +4

@tiemen heb je al eens gemeten, een van m’n goede vrienden vond zijn piemel ook klein en toen hij het gemeten had bleek zijn piemel best groot te zijn dus...

Reputatie 7
Badge +5

Ja mijn probleem is ik ga binnenkort slaapfeestje met een goede vriend ik wil geil doen met die dan maar ik was onzeker of mijn piemel goed genoeg is 

Geen zorgen maken gewoon lekker geil doen. 
laat het ons maar weten hoe het gegaan is, en wat hij van jouw piemel vind en hoe jij zijn piemel vind en wat jullie gedaan hebben ben wel nieuwsgierig 

Ik ben ook 13 een paar maanden geleden maar ik heb ook een “kleine piemel”

Reputatie 5
Badge +4

@Vragenvragenstellen heb je het ooit al eens gemeten en vergeleken met het gemiddelde van je leeftijd?

Eminem4Life ik heb niet gemeten

Reputatie 5
Badge +4

 

Dan kan je niet weten of hij klein is of niet he

 

Reputatie 5
Badge +4

@tiemen als je het niet meet dan kan je niet oordelen of ie klein is of niet

Badge

Dankuwel na 3weken is het pas ik zou het dan laten weten wat we gedaan hebben danku voor jullie tips 💯

Reageer