Vraag

Ben ik zwanger?

  • 10 January 2023
  • 10 reacties
  • 634 Bekeken

Badge
Hier dit is mij Zwangerschap test van gister avond, Vanochtend is het streepje iets minder te zien beetje lichter, Maar ben ik zwanger???

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ja , kan , maar mag je hem na 13/12/10 uur nog aflezen? 

 

Vanaf wanneer kan je een zwangerschapstest doen? Een zwangerschap is in principe opspoorbaar vanaf zes dagen na je ovulatie (eisprong). Dat is zo'n twee weken na je vorige menstruatie. Een echt betrouwbare zwangerschapstest kan je pas doen vanaf de eerste dag waarop je normaal gesproken zou menstrueren

 

is ie al betrouwbaar denk jij ⬆️ 

 

Mij_Niet_Gezien 

Bron: zwangerschap.be

Reputatie 7
Badge +19

ik zou er nog een doen voor de zekerheid

Badge

Ik ga morgen weer een proberen te doen….. alleen ik weet niet wat voor test want zijn verschillende sorten testen zoals Clear bleu enzo welke is het betrouwbaarste??

Reputatie 7
Badge +19

ik denk dat ze opzich allemaal wel betrouwbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +15

Vroege zwangerschapstesten van Clearblue en Telano zijn net zo betrouwbaar als laboratoriumtests. De Telano vroege zwangerschapstest is bijvoorbeeld meer dan 99% nauwkeurig. Daarmee is het een van de betrouwbaarste vroege zwangerschapstesten op de markt!8 aug 2022
 

bron:thuistestenkopen.nl 

 

volgensmij zijbn de duurste altijd het beste 😹🤭🤓

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

In je vorige topic ( van 1 maand geleden zeg je dat je zwanger bent…….) je zei dat je toen al 2/3 maanden was ( als ke nu ongeveer 4 maanden bent ) dan zou je dat toch wel zien ( aan je buik bedoel ik ) 

 

….. Lik va het andere topic

 


 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Excuses je was toen 3 weken….. 

is het hetzelfde kind? Of abortus, en nu NOG een keer swanger

 


 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Heb het even opgezocht. Je mag een test al na een half uur niet meer bekijken. Dus zeker niet een dag later. Het streepje dat je dan ziet kan een indroogstreepje zijn.  In je topic van een maand geleden dacht je ook al dat je zwanger was. Het kan dus dat je de test verkeerd gebruikt en dat je daarom steeds denkt dat je zwanger bent.

Als je een test doet kun je na 5 minuten al het resultaat bekijken. Als je dan een streepje ziet ben je zwanger. Zo niet, dan ben je het waarschijnlijk niet. Je moet dan dus niet diezelfde test een dag later weer bekijken.

Misschien is het handig dat degene met wie je seks hebt een condoom gaat gebruiken, of jij de pil. Dan hoef je je ook niet steeds zorgen te maken over een zwangerschap.

 

Op deze link kun je ook nog wat lezen over zwangerschapstesten:

https://www.kraamzorgdewaarden.nl/blog/zwangerschapstesten#hoe-werken-ze

 

Badge

Nee maar me buik is wel dik, alleen deze geeft aan dat ik onder de 6 week ben… dusss idk wat er is

Reputatie 7
Badge +15

Doe gwn anders nog wat testen, morgen en overmorgen bijv. Dan heb je (denk ik wat meer duidelijkheid, en zodra er nog maar (1!) positieve test bij zit, kan je daar van uitgaan. , net zoals bij corona, als je 10 zelftesten doet , waarvan 1 positief heb je ( waarsch.) corona……

Mij_Niet_Gezien 

 

-Dit bericht is door De Kindertelefoon aangepast vanwege forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

Reageer