Vraag

ben ik zwanger??

  • 21 June 2020
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig

Ik heb 6 maanden geleden seks gehad met mijn vriend met condoom, hij is niet in me klaar gekomen en ik slik al 2 tot 3 jaar de pil ongeveer. Ik ben gewoon ongesteld geworden, deze week was ik het ook alleen 75% minder naar mijn idee.

nu ben ik bang dat ik zwanger ben. mijn buik heeft veel vetjes enzo maar merk er niks raars aan.

nu vraag ik me af is het normaal dat je 1 keer minder ongesteld ben of nieeeet?

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey anoniempie15,

Ik snap je angst, maar je bent in die 6 maanden gewoon ongesteld geworden, misschien wat minder, misschien een keertje niet. Als het al 6 maanden geleden is zou je nu echt wel wat moeten merken. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, als vrouwen zwanger zijn, zijn ze helemaal niet ongesteld. 

Als je je nog steeds zorgen maakt kun je altijd een test halen en dat doen. Dan weet je het altijd zeker.

Groetjes!

Hey anoniempie15,

Ik snap je angst, maar je bent in die 6 maanden gewoon ongesteld geworden, misschien wat minder, misschien een keertje niet. Als het al 6 maanden geleden is zou je nu echt wel wat moeten merken. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, als vrouwen zwanger zijn, zijn ze helemaal niet ongesteld. 

Als je je nog steeds zorgen maakt kun je altijd een test halen en dat doen. Dan weet je het altijd zeker.

Groetjes!

omg kijk hier heb ik echt iets aan!!!:heart:

Reputatie 3
Badge +2

Hey anoniempie15,

Ik snap je angst, maar je bent in die 6 maanden gewoon ongesteld geworden, misschien wat minder, misschien een keertje niet. Als het al 6 maanden geleden is zou je nu echt wel wat moeten merken. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, als vrouwen zwanger zijn, zijn ze helemaal niet ongesteld. 

Als je je nog steeds zorgen maakt kun je altijd een test halen en dat doen. Dan weet je het altijd zeker.

Groetjes!

omg kijk hier heb ik echt iets aan!!!:heart:

Hahah geen probleem! Ik help graag mensen waar het kan 💗🙌🏻

Reageer