Ben ik ziek in me hoofd?

  • 8 September 2014
  • 16 reacties
  • 6280 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, hier Angelique, meisje van 14....
Ik had een vraagje of ik ziek in me hoofd ben....
Ik heb seks met mijn moeder....
Mijn moeder is nu 35....
Ik vondt het altijd heel erg geil om te zien hoe me moeder zich aan het wassen
Was onder de douche....
Mijn moeder vroeg of ik ook wouw douchen....
Dus ik kleede me uit, en ging met me moeder samen douchen..
En me moeder bekeek me van top tot teen.. 
En ik me moeder ook...
En opeens raakte me moeder mijn vagina aan...
Ze vroeg of ik dat fijn vondt...
Dus ik knikte ja....
En even later... zaten we elkaar te bevredigen.... 
Tot een hoogtepunt.....
Ik en mijn moeder hebben nu 3x in de week seks....
Vraag me af, of ik en me moeder ziek zijn....
En of we hulp nodig hebben?
Enof dit wel mag... mijn moeder zegt van wel...

Groetjes.....

16 reacties

Je bent niet ziek in je hoofd, joh. Je moeder ook niet, maar ze moet er wel nu mee ophouden.
Ik wil het zelf ook hoor....
Hey,
T mag niet. T is pedovilistme (als da een wordt is). Wettelijk is t verboden.
Je vind t dan wel fijn, maar t moet stoppen.
Hiervoor kan je moeder de gevangenis in,
Van jou snap ik t ergens. Van je moeder vind ik t ziek.
Als jullie er niet zelf mee kunnen stoppen moeten jullie wel hulp zoeken.
T hoort niet en t is fout,
Als je besluit dat je wil stoppen, zeg dot dan eerlijk tegen je moeder. Ze zal je wel begrijpene denk ik.
Kus,
Praat erover met je moeder.
Je moet echt stoppen, het is verboden, of je het nou fijn vind of niet.
Je hoort seks te hebben met andere mensen, niet je moeder, vader, broer, etc. 

Niet meer doen. Echt niet. 
Als je het lekker vind vind ik dat je gewoon door mag gaan maar volgens de wet mag het niet maar als niemand het weet kan er ook niks gebeuren en jullie vinden het beide lekker dus ik zal doorgaan maar als je wilt moet je stoppen
Dat het verboden is, is één ding
maar dat je moeder plots aan je vagina zat maakt me meer zorgen
dat je er ideeën en fantasiën over had kan ik tot op een punt nog begrijpen, maar dat je moeder het nu 3x doet met jou is echt verkeerd
Ik zou er echt mee stoppen ze kan hiervoor gestraft worden, wie weet nemen ze jou wel weg van huis als dot uitkomt
@helloween ik snap jou reden,ik kan me niet voor stellen dat ik seks heb met me moeder. Maar als ik jou was (ookal vind je het fijn ) zou ik het laten stoppen, ga naar de dokter en die kan je helpen met hulp. En wil je meer er over hebben kan je ook altijd bij mij terecht  

xx ivana 
Je wordt seksueel misbruikt door je moeder en dat is absoluut niet normaal.
hey,

jullie zijn niet ziek in jullie hoofd, maar officieel gezien mag je moeder je niet intiem aanraken, ik zou gewoon met je moeder hierover praten.
zelf zou je je moeder kunnen aangeven ( wat je nooit doet natuurlijk) maar iemand anders zou het ook kunnen doen als iemand het vermoeden heeft dat er verschillende zaken lopen, het beste is gewoon om met je moeder te praten en te vertellen dat je het wel prettig vind, maar dat je het liever niet met je moeder wilt doen

Het feit dat jouw moeder 35 jaar is en je intiem aanraakte terwijl jij nog maar 14 bent is verboden, het is pedofilie of hoe je het ook noemt jouw moeder kan naar de gevangenis gaan en dat je het al 3x doet per week is best veel ik zou naar de huisarts gaan of naar iemand waarmee je kan praten over dit bevoordeeld therapeut ofzo. Je moet ook met jouw moeder erover praten want dit is niet oké. Veel succes met praten!

Groetjes,

Reputatie 1
Badge +3

Waarom staat er bij mij dat de topic opener zelf 9 x gereageerd heeft is dat bij jullie ook zo of ligt dat bij mij

Reputatie 3
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd-

Omdat iedereen in de loop van tijd het account is verwijderd en als dat gebeurd krijgen ze de naam anonymous want het topic is 6 jaar oud

Badge

hi!

je bent zeker NIET gek in je hoofd!!! 

het is echter wel verkeerd dat jij en je moeder '’het'’ doen. je zou hier met iemand over kunnen praten. als je dat niet durft/wilt kan je natuurlijk ook anoniem met de kindertelefoon kletsen.  of vertel je moeder dat je er mee wilt stoppen. 

je hoeft je niet te schamen ofzo!!

Reputatie 3
Badge +3

Dit topic is 6 jaar oud!!! En wie het heeft gepoost zit hier niet meer op

Reputatie 7
Badge +15

@Mr. Anoniem haha ja ! @Anonieme helper het is inderdaad al 6 jaar oud….

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Ik

Denk

Dat

Dit

Echt

Niet

Normaal

Is

en

niet

door 

de 

beugel

kan

dit

zou 

strafbaar

kunnen

zijn

Reageer