Heyy Iertje10x,
Wat een verhaal zeg. Ik moet zeggen dat ik het persoonlijk wel romantisch vind klinken; je was niet op zoek naar een vaste relatie, maar komt dan toch plots ineens de liefde van je leven tegen. Dat kan best iets heel moois zijn. Maar ik snap uiteraard ook dat je het lastig vindt, omdat het in eerste instantie niet is wat je wou.
Ik ben wel even benieuwd naar wat dingetjes om een beter beeld te kunnen krijgen en je beter te kunnen helpen;
- ben je ook echt verliefd op Julie?
- hoe was het zoenen? Voelde je er iets bij?
Ik ben benieuwd naar je antwoorden en zal dan proberen je nog wat beter advies te geven!!
kusjes
Hii Sofie,
Bedankt voor je super snelle reactie op mijn topic, dat waardeer ik enorm want ik zit heel erg met het gevoel dat ik niet goed weet wat ik moet doen.
De punten die je benoemd waren inderdaad handig om in mijn eerste bericht te vermelden, maar het is fijn dat jij ze nu aan me stelt.
1: Ja ik ben echt verliefd op Julie. Maar dit is echt niet wat ik wou!! Ik wil daarom misschien liever mijn verliefdheid aan de kant zetten, want ik weet ook niet goed ik hier mee om moet gaan.
2: Ik voelde zeker wat bij het zoenen. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik en ik wilde alleen maar meer van haar. Dit heb ik natuurlijk niet tegen haar gezegd. Maar ik voelde dat wel.
En ik weet dat het heel mooi is dat dit gevoel zo opeens naar boven is gekomen, ondanks dat ik er niet naar op zoek was. Maar dat maakt de situatie ook zo lastig.
Mooi maar lastig denk ik dan. Heb je verder nog goede tips voor me of een advies voor wat ik nu het beste kan doen?
Bedankt alvast!!!!!
xoxoxox
Heyyy Iertje,
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen! Ik heb nu een stuk duidelijker wat je voor haar voelt en zo kan ik nog beter advies geven. Thanks girl xxx
Persoonlijk, als ik dit zo hoor, wat je voor haar voelt ook en met haar voelt, klinkt het inderdaad alsof je echt verliefd bent op Julie.
Ook al is het misschien niet wat je in eerste instantie wou, het is wel ontstaan. En waarom zou je zo’n mooi, leuk en fijn gevoel aan de kant willen zetten? Met verliefdheid leren omgaan is denk ik makkelijker dan het lijkt. Dat gaat vooral veel vanzelf, als jullie samen zijn. Ik zou het jammer vinden als je die verliefdheid alleen maar aan de kant zet omdat je niet weet wat je ermee moet. Dat kan de tijd altijd nog laten uitblijken. Daar geloof ik echt in!!
Is Julie eigenlijk ook echt verliefd op jou? En ben jij/ zijn jullie al klaar voor een eventuele volgende stap?
Let me know!!!
kusjes
Hii Sofie,
Bedankt weer voor je antwoord!! Dit doet me zo goed! Misschien heb je ook gelijk en moet ik er maar voor gaan, hoe moeilijk dat in mijn hoofd misschien ook is.
Julie zegt dat ze verliefd op me is, maar ik moet wel toegeven dat ik het lastig vind om in te zien of dit wel echt het geval is. Ze is een beetje lastig te peilen maar ik wil haar graag op haar woord geloven.
Zelf ben ik wel toe aan een volgende stap. Zoals ik al zei ik mijn vorige reactie had ik dit gevoel al toen ik met haar gezoend had. Ik zou graag verder willen met haar, en haar verder willen ontdekken. Maar hoe doe ik dat? Hoe kan ik dat het beste aanpakken zonder dat ze toch gaat denken dat ik haar alleen maar wil voor de seks. En hoe pak ik seks met een ander meisje aan? Heb jij of iemand anders daar wellicht ook nog tips voor?
Alvast heel erg bedankt voor alle lieve reacties
xoxoxo
Heyy Iertje,
Ja!!! Je moet er echt voor gaan. You go girl! En geef als het kan nog even een keertje een update hoe het nu tussen jullie is x
Wat betreft dat Julie lastig te peilen is. Ik zou het haar gewoon vragen, of je moet jouw gevoel extra duidelijk maken naar haar en kijken hoe ze hierop reageert.
En de volgende stap; lastig. Ik zou als ik jou was voorzichtig een move maken de volgende keer als jullie samen zijn, en kijken of zij dan ook stappen zet. In ieder geval heel veel succes en plezier ermee!!!
Ps. Wat betekenen die smileys als ik vragen mag?
kusjes
Hii Sofie,
Heb je ook tips hoe ik die moves het beste kan maken? Ik heb wel eens iets gedaan met een meisje maar het is nog niet echt uitgelopen op seks. Dit vind ik dus ook best wel spannend en ik weet niet goed hoe dit aan te pakken.
Ik heb eigenlijk geen idee wat die betekenen haha. Ik zag ze laatst voorbij komen hier op het forum en vond het wel een geinig combo!!
xoxoxxo
Heyy Iertje,
Zeker heb ik daar tips voor. Lief dat je dat vraagt.
De volgende keer als jullie samen zijn en je zit op een comfortabele plek, kun je haar eerst gaan zoenen. Als je daarna verder wat wil, kun je haar proberen aan te raken? En dan kijken wat zij hier weer op doet. Als zij hier in mee gaat kun je, je kusjes verplaatsen naar een andere plek op haar lichaam misschien?
Verder denk ik dat het vanzelf wel goed komt. Als bovenstaande eenmaal bezig is tussen jullie dan komt het vanzelf wel goed verder. Probeer vooral niet teveel bezig te zijn met je gedachtes op dat moment, laat het lekker los en geniet van elkaar.
Heb je hier voldoende aan?
kusjes
Hii Sofie,
Bedankt voor je reactie! Lief dat je de moeite alsnog neemt.
Ik denk dat het eerste deel na het zoenen me eigenlijk wel zal lukken. Hier heb ik ook wel wat ervaring mee. Stel ze gaat mee in het voelen, ik heb haar kusjes gegeven op haar lichaam, en heb daar beneden wat dingen bij haar gedaan Wat dan? Ik heb dus echt geen idee en ik kom er ook niet echt uit als ik filmpjes kijk van 2 vrouwen samen.
xoxoxo
Heyyy Iertje10x
Heel leuk om nu ook jou topic te lezen nadat jij mij hebt geholpen bij mijn topics<3
Leuk om te horen dat jij nu ook verliefd bent, en zo te horen ook heel erg
Als ik jou was zou ik er vol voor gaan, het zou echt doodzonde zijn om die mooie band die tussen jullie speelt zomaar weg te gooien. Ik zou het zelf heel leuk vinden als er iets tussen jullie komt.
en wat dat seks betreft, als jullie een relatie krijgen en elkaar echt leuk vinden dan komt dat vanzelf wel.
Wat misschien wel een leuk idee is om elkaar een massage te geven (eventueel met olie). en dan zou je van daaruit misschien wel verder kunnen gaan of dat die keer daarna.
heel veel liefs<3
Anoniemeboy14
Hii Anoniemeboy14,
Super erg bedankt voor je lieve reactie!!
Nu je het zo zegt zou het inderdaad erg zonde zijn om deze mooie verliefdheid over te laten waaien. Super leuk om te horen dat je het leuk zou vinden als er iets zou ontstaan.
Aan de ene kant denk ik dat ook. Seks met een jongen heb ik al wel eens gehad, maar met een meisje nog niet. Dat vind ik toch wat spannend. Weet jij misschien hoe ik na het verder kan gaan bij haar?
Dat masseren ga ik goed onthouden!!!! Daar zal ze vast van genieten.
Nogmaals bedankt voor je lieve reactie
xoxoxoxo
Heyy Iertje10x
uhmm, nou niet dat ik daar veel ervaring mee heb Maar mag ik weten hoe oud jullie beide zijn? Want dan verschilt het advies wat ik kan geven toch wel iets zegmr
Ik hoop dat ook jij van die massage gaat genieten alvast veel suc6
Heel veel LIefs<3,
Anoniemeboy14
Welk online dating platform heb je dan gebruikt?
Hoiii Iertje10x,
Je moet trouwens niet vertellen hoe oud jullie zijn hoor, maar ik zou het wel fijn vinden.
Als jij je er goed bij voelt, doen, maar anders niet
heel veel liefs<3
Anoniemeboy14
Hii @anoniemeboy14
Haha, dat is geen onbelangrijke informatie nee. We zijn allebei 16. Volgens mij heb jij de ervaring ook niet nodig en zit je vol goede ideeën / fantasieën.
@Benvr1234 We hebben elkaar via tinder leren kennen. Ik heb een oudere leeftijd opgegeven dan mijn oorspronkelijke leeftijd
Heyyy Iertje10x
Oke 16 dus hahah, leukie leukie. of ik weet wat je zou kunnen doen na het ? uhmm nou misschien iets met vingeren erbij ofzo? en trouwens dit schoot me laatst ook zomaar te binnen, je zou ook met bijvoorbeeld slagroom op haar lichaam (dus ook op haar en) kunnen spuiten en dat oplikken? ja ik weet is heel gek idee maar dat kwam laatst random door mijn gedachten
en over dat je elkaar via Tinder hebt ontmoet, dat maakt het alleen maar een mooier idee dat jullie iets kunnen krijgen met elkaar. Want de kans dat je elkaar had kunnen ontmoeten is zo erg klein en het is dus toch gebeurd dus maak er wat van
Heel veel liefsss<3
Anoniemeboy14
Hii @anoniemeboy14 ,
JAAAA!! Goed idee!! Ik heb het aan haar voorgesteld en ze is helemaal enthousiast. Naast de massage olie, neem ik dus ook slagroom mee
Hoe oud ben jij eigenlijk dan??
Precies, zo is het eigenlijk wel. Daarom wil ik er nu dus ook echt voor gaan en van genieten!
xoxoxo
Hiii Iertje10x,
Heel fijn dat ze zo enthousiast is!!
Ik ben trouwens 14 en wordt eind mei 15 (ik hoop dat dit niet gezien wordt als info die ik niet mag geven want in principe kan niemand mij hieruit lijden wie ik ben toch?)
nou heel erg en super veel plezier vanavond!!!!
Heel Veel Liefssss<3
Anoniemeboy14
Hii @anoniemeboy14
Super leuk, zo jong en al zo vol ideeën hihi. Gelukkig mocht je gewoon je leeftijd zeggen, als dat ik al dat je 14 zou zijn, gezien je naam
Dankjewel dat komt vast goed hoop ik!! Ik hou jullie op de hoogte na vanavond ( wordt denk ik morgen )
xoxoxo
Ik zou zeggen; ga ervoor. Als je een relatie hebt heb je ook meer kans dat die persoon seks en dergelijke wilt.
Hey @Iertje10x
Anoniemeboy14 heeft leuke ideeën bedacht zie ik! Het is inderdaad zonde om wat jullie nu hebben zomaar weg te waaien. Ik zou het (net zoals iedereen hier zegt) het voort zetten! ik heb miss wat ideeën voor je die je met haar kan doen!
- Masseer je partner bvb met de chocoladesaus. Wanneer hij lekker aan het ontspannen is, wind je hem op door dit zoete goedje van hem af te likken. Je kan dus ook chocola ‘eten/likken’ en tegelijkertijd seks hebben. Bovendien wakkert chocola de passie aan in bed. Weet je waarom? Nou dat komt door een stofje genaamd theobromine, dat in chocola zit. Theobromine geeft je een verliefd gevoel.
- speel met seksspeeltjes of ga met elkaar fantaseren over jullie toekomst hoe jullie eruit gaan zien
Groetjes Kingboy
En als je nog vragen hebt hoor ik ze graag!