Skip to main content
Vraag

Ben ik verkracht (ik ben een jongen)

• July 21, 2026
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Anonymous0164
Forum|alt.badge.img

Dus ik had laatst seks met een meisje, zij had de pil maar ik wou alsnog met een condoom, zij zei nee en ging gewoon zonder condoom in mij ik heb haar toen geblokkeerd en nooit met haar gesproken. ze probeert met mij te spreken door accounts te maken die ¨(mij naam) voeg me terug¨ heten.

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 22, 2026

Hoe ging zij precies in jou?  Ik snap dat niet.

Anonymous0164
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 22, 2026

Onnodige quote verwijderd.

Nee zeg maar wat ik bedoel was we hadden sex zonder condoom en dat wou ik niet

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 22, 2026

Ik denk niet dat dat verkrachting is als jij zelf ook seks wilde (ook al wilde jij het met condoom) en zij jou dus niet gedwongen heeft.  Kon jij niet zeggen dat je in dat geval geen seks wilde of kreeg je pas na de daad spijt?

Anonymous0164
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 22, 2026

Ik denk niet dat dat verkrachting is als jij zelf ook seks wilde (ook al wilde jij het met condoom) en zij jou dus niet gedwongen heeft.  Kon jij niet zeggen dat je in dat geval geen seks wilde of kreeg je pas na de daad spijt?

Ik zei al tegen haar het is beter als we met condoom gaan en toen zei ze nee doe maar niet dan voel ik je in me

Forum|alt.badge.img

Volgensmij wou de topicopener alleen seks onder de voorwaarde dat het met een condoom werd gedaan, volgens mij was dat vrij duidelijk, en die voorwaarde was niet voldaan, dus hij wou geen seks, waarbij zij het alsnog forceerde.