Hoi, ik vind het best moeilijk om aan mijn moeder een bh te vragen, tenminste het vragen zelf niet maar ik ben bang dat ik ze nooit ga dragen als ik ze eenmaal heb. Ik heb nu al topjes en die draag ik alleen bij het omkleden van gym omdat ik die band zo strak vind zitten. Ik heb ook al twee keer topjes gekocht met mijn moeder en ik draag ze dus bijna nooit, ik heb nu echt 6 topjes. Dus als ik een bh heb dan MOET ik hem echt gaan dragen anders wordt mijn moeder verdrietig en teleurgesteld. Ik vind het ook spannend om bij gym dan zeg maar de eerste keer een bh te dragen met omkleden en zo, ik heb nog niet zo grote borsten 70AA heb ik gemeten dus ik dacht dan gewoon een topje met sluiting en vulling of zo :S maar is dat een beetje hetzelfde als een bh? Mijn borsten doen als wel echt pijn als ik er op druk ze zijn al best rond… wanneer moet ik dat vragen het is bijna toetsweek dus het is best druk en zo dus ik dacht misschien er na. Wat denken jullie? Wanneer kan ik het het beste vragen? Het vragen vind ik trouwens niet moeilijk
Bladzijde 1 / 1
Hey! Ik kan je inhoudelijk niet zo goed helpen natuurlijk maar ik denk dat je dit gerust aan je moeder kunt vragen hoor. Het is niet erg toch, als je ze eenmaal hebt dat je ze (misschien) niet (altijd) draagt. Je kunt bijvoorbeeld dit ook aan haar vragen en dan er bij vragen hoe zij dat vroeger deed en of je ze niet altijd aan hoeft. Dat zal ze vast begrijpen, ze is ook een jong meisje geweest . En als je het niet moeilijk vind zou ik zeggen, zo gauw je kunt! Succes hoor! Komt goed. Liefs, Tover xxx
Dankjewel voor je reacties
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.