Vraag

Ben ik te sletterig?

  • 31 December 2023
  • 6 reacties
  • 1152 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 93 reacties

Hoi hoi

Ik ben Kim, 14 jaar. Ik kwam dit forum tegen omdat ik me onzeker voel over mijn seksleven.  Ik pieker hier wel eens over namelijk.

Ik zal niet teveel details geven want dat mag niet geloof ik. Een paar dingetjes om te begrijpen wie ik ben en wat mijn vraag is:

Toen ik 12 was wou ik graag leren zoenen. Dat heb ik toen met mijn bff geprobeerd. Dit was zo fijn dat we het daarna heel vaak hebben gedaan en uiteindelijk wou ik meer en hebben we elkaar gevingerd en gebeft en dat doen we nu nog steeds

Toen ik 13 was kreeg ik voor het eerst een vriendje. Na een paar weken wou ik graag met hem naar bed en heeft hij mij ook ontmaagd. We hebben het daarna nog vaak gedaan. We zijn ook betrapt door zijn broer en die heeft ons een beetje gechanteerd. Daarna heb ik het ook met hem gedaan en een paar keer met hun beide

Ik heb nu een ander vriendje en we hebben ook vaak seks. Ik ben verliefd op hem en mijn bff .  Ik zou het graag met hun tegelijk doen en de vriend van mijn bff ook...

 

Ben ik te sletterig? Ik durf hier met niemand over te praten namelijk. Zijn er andere meisjes die zich herkennen of ben ik de enige?


6 reacties

Badge

Ja

Reputatie 1
Badge

je bent 14 en je hebt al seks gehad ik zou daar mee stoppen en het gwn houden op vingeren en aftrekken 

Reputatie 2
Badge +1

Doe lekker je ding, je leeft maar 1 keer toch?

Badge +1

Lekker doen wat je zelf wil, je leeft maar één keer!

Reputatie 4
Badge +1

Je hebt het een keer met de broer van je ex-vriend gedaan, en je wilt met de vriend van je bff, en je wilt met 3 andere personen tegelijkertijd seks. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje gek. Ik vind zelf eigenlijk dat je alleen maar seks moet hebben met iemand waar je echt van houdt. Je kan prima alles doen met je vriendje en bff, maar dan apart van elkaar. Het met andere mensen doen zou ik sterk afraden, Maar ja, het is jou leven dus doe ermee wat je wilt!!

Doe het alsjeblieft wel veilig, je wilt echt niet zwanger worden op je 14e.

Reputatie 5
Badge +3

Sja of het sletterig is vind ik niet maar ik raad het wel af om met sie mensen tegelijk te doen.

Als je met hun seks wilt dan zou ik het 1 op 1 doen aangezien seks een heel speciaal iets is wat je vooral met alleen echt dierbaren miet delen.

Maar ja eigen keus jouw leven en als jij oprecht denkt hier nooit spijt van te krijgen zou ik denken ga vooral je gang. Zilang je maar onthoud wat de consequenties zijn

Reageer