Hoi hoi
Ik ben Kim, 14 jaar. Ik kwam dit forum tegen omdat ik me onzeker voel over mijn seksleven. Ik pieker hier wel eens over namelijk.
Ik zal niet teveel details geven want dat mag niet geloof ik. Een paar dingetjes om te begrijpen wie ik ben en wat mijn vraag is:
Toen ik 12 was wou ik graag leren zoenen. Dat heb ik toen met mijn bff geprobeerd. Dit was zo fijn dat we het daarna heel vaak hebben gedaan en uiteindelijk wou ik meer en hebben we elkaar gevingerd en gebeft en dat doen we nu nog steeds
Toen ik 13 was kreeg ik voor het eerst een vriendje. Na een paar weken wou ik graag met hem naar bed en heeft hij mij ook ontmaagd. We hebben het daarna nog vaak gedaan. We zijn ook betrapt door zijn broer en die heeft ons een beetje gechanteerd. Daarna heb ik het ook met hem gedaan en een paar keer met hun beide
Ik heb nu een ander vriendje en we hebben ook vaak seks. Ik ben verliefd op hem en mijn bff . Ik zou het graag met hun tegelijk doen en de vriend van mijn bff ook...
Ben ik te sletterig? Ik durf hier met niemand over te praten namelijk. Zijn er andere meisjes die zich herkennen of ben ik de enige?